Honda CRV. Daar vervoeren wij onze tweelingkinderwagen en beide kinderstoelen probleemloos in. gr. Hellen
Dacia Logan MCV, heeft een kofferbak van 700 liter. Achterkant gaat met deurtjes open die naar de zijkant gaan, i.p.v. een klep die omhoog gaat. Echt ideaal, wij hebben heel veel om mee te nemen, grote hond, kinderwagen, boodschappen, alles bij elkaar en past prima.
Wij hebben een volkswagen touran gekocht, je hebt daar onwijs veel ruimte in. Onze kinderwagen kunnen we er zo in zetten zonder dat we hem inklappen.
De opel vectra station en de citroen c5 hebben een erg grote kofferruimte. Wij hebben de vectra station. Groter als passat en audi station in ieder geval.
mijn moeder had een station wagen, wat voor merk enz weet ik niet ding was wel enorm groot XD en heel veel ruimte in de achterbak =3
Renault laguna station heeft wel een grote kofferbak, maar ik zou die echt niet aanschaffen! Zeker niet als je een tweedehands wilt kopen. Zijn echt probleemauto's! Wij hebben al meerdere keren flinke pech gehad: raammechanismes die het begeven, vervuilde motor, kapot inspuitsysteem, etc. kosten lopen aardig op. En we zijn niet de enige, collega van mn man heeft ook een laguna en heeft zelfs een rechtszaak aangespannen bij de garage vanwege diverse defecten. Ook als je op internet leest zie je dat er veel problemen mee zijn.