Welke auto heeft nou een lekker ruime achterbak??

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeep grand cherokee

dodge ramcharger

:D:D

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb sinds kort een ford focus station en echt heerlijk!!!! giga grote kofferbak.

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    wij hebben en Peugeot 307 hdi en ook een heerlijk ruime kofferbak en de auto is van binnen ook ruim! :D

4. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Honda CRV. Daar vervoeren wij onze tweelingkinderwagen en beide kinderstoelen probleemloos in.

gr. Hellen

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Kijk, nog een fan :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dacia Logan MCV, heeft een kofferbak van 700 liter. Achterkant gaat met deurtjes open die naar de zijkant gaan, i.p.v. een klep die omhoog gaat. Echt ideaal, wij hebben heel veel om mee te nemen, grote hond, kinderwagen, boodschappen, alles bij elkaar en past prima.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben een volkswagen touran gekocht, je hebt daar onwijs veel ruimte in.
    Onze kinderwagen kunnen we er zo in zetten zonder dat we hem inklappen.

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    De opel vectra station en de citroen c5 hebben een erg grote kofferruimte. Wij hebben de vectra station. Groter als passat en audi station in ieder geval.

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    opel meriva!!

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

mijn moeder had een station wagen, wat voor merk enz weet ik niet ding was wel enorm groot XD en heel veel ruimte in de achterbak =3

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Renault laguna station heeft wel een grote kofferbak, maar ik zou die echt niet aanschaffen!

Zeker niet als je een tweedehands wilt kopen. Zijn echt probleemauto's! Wij hebben al meerdere keren flinke pech gehad: raammechanismes die het begeven, vervuilde motor, kapot inspuitsysteem, etc. kosten lopen aardig op.

En we zijn niet de enige, collega van mn man heeft ook een laguna en heeft zelfs een rechtszaak aangespannen bij de garage vanwege diverse defecten. Ook als je op internet leest zie je dat er veel problemen mee zijn.

Deel Deze Pagina