De titel zegt het al.. Welke auto vinden jullie het leukste? Bmw 1 serie, audi a4, Fiat stilo Abarth En heeft iemand ervaring met 1 van deze auto's?
nou uhm wat me meteen opvalt het is verschil in grote! ik zou denk ik gaan voor de audi a4... tenminste als het gaat om de types op de foto's! waarom? is een station en ideaal!suc6
Ik zou absoluut gaan voor de audi A4! Het is een stationwagen dus lekker veel ruimte. Succes met het uitzoeken van jullie nieuwe auto, ik heb geen ervaring met een van de auto's! Liefs, misspuma
Hier ook een Audi A4, bevalt erg goed. Een echte gezinswagen. Mijn moeder heeft een BMW 1 serie, supergave auto! Maar met een gezin zou ik deze auto niet kiezen, te klein. Fiat Stilo, daar heb ik geen ervaring mee.
Toch nog even een pleidooi voor de Fiat: Audi: goede gezinsauto, degelijk en een niet te ontkennen atijd goede keuze, maar......saai! BMW: ziet eruit als een oude schoen, degelijk en tja, wederom ......saai! Fiat: stoere auto, vernieuwende styling, rijdt supersportief, niet alledaags, italiaanse felheid gecombineerd met (jaja) een degelijke constructie. Wellicht niet direct de eerste keuze als gezinsauto maar daar tegenover: het is een ABARTH! 8) 8) 8) hahaha, ik wist het wel! Succes
Ik snap het rijtje ook niet zo goed. En ik vind eerlijk gezegd de A4 helemaal niet zo ruim. Veel geld voor middelmatig ruimte. Heb zelf een Skoda Octavia en daar kan echt veel meer in de koffer dan bij een A4.
ik zou gaan voor de BMW! de naam zegt al alles, en bij de Audi gaat mijn voorkeur altijd uit naar een Audi A3