Jeetje, wat een verschil in auto's... Snap m ook niet helemaal. BMW heeft de naam, maar ik vind de 1-serie echt helemaal niks. Was het nou de 5-serie geweest... Audi a4 vind ik een degelijke en mooie auto... Fiat Stilo is leuk voor de snelheid en uitstraling. Vind ik een leuke auto voor de fun... Het ligt er gewoon aan hoe je de auto zou willen gebruiken. Als het om praktische redenen is, zou ik voor de Audi gaan.
Verschillende auto's he... Deze week zijn we van plan een nieuwe auto aan te schaffen.. Mijn man is al heel lang gek van de fiat stilo abarth vanwege de snelheid,uitstraling en omdat de abarths heel luxe zijn... Maar ik heb mijn twijfels.. :-k Ik vind die Bmw weer helemaal geweldig... Niet te lomp en te groot, gewoon een hele leuke auto dus das mijn keuze eigenlijk..... En dan hebben we de audi nog... Tja vind ik zelf saai en degelijk... Mijn man vind deze ook weer helemaal geweldig... Maar we hebben het er al over gehad dat de audi afvalt dus nu de keuze tussen een BMW en STILO ABARTH...
Mijn man is eigenlijk de gene die de auto altijd gebruikt. Wij gaan alleen mee als we boodschappen moeten doen, of als we een keer ergens heen gaan.. Ik heb mijn rijbewijs nog niet en als ik die haal wil ik sowieso een andere auto voor mezelf...
Ik vind de bmw veel mooier dan de station.Hij is niet groot en niet klein en het kan ook als gezinsauto.
Tja, dan zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn haha. Absoluut de Stilo... Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik laat het wel weten... We zijn nu in onderhandeling met iemand over de stilo... We worden vandaag gebeld of hij akkoord gaat met de prijs die wij geboden hebben... Als dit niet doorgaat gaan we voor de bmw.. Dinsdag gaan we dan een proefritje maken met die bmw... \/ Stiekem hoop ik dat die fiat niet doorgaat.. al is ie heel mooi hoor.. Een schumacher edition ofzo...
hoezo audi saai. ..ik vind die van ons erg mooi...hihihi... geintje ieder vind natuurlijk iets anders mooi en dat moet ook anders werd het zo'n zootje op de aardbol haha... Succes met jullie keuze en proefrit!
Wij hebben jaren in een BMW 320i gereden en ik mis hem nog dagelijks Qua ruimte was hij groot genoeg, alleen de opening van de kofferbak was een drama, kreeg amper de wager erin). Dus onze stoere vent werd ingeruild voor een mieterige Renault Scénic. Qua ruimte een hele verbetering, maar qua rijden een slome tuthola. God wat mis ik mijn degelijke, maar ozo stoere BMW die ons nooit in de steek liet, lekker fel op het gas reageerde en gewoon een lekker "sound" had.. De 1 serie doet mij niet zoveel, vind ze niet zo mooi als onze 3 serie..Maar qua betrouwbaarheid, degelijkheid, rijcomfort etc zou voor mij de keuze niet moeilijk zijn. Ik hoop ook dat wij over een x-aantal jaar weer de mogelijkheid hebben om een BMW aan te schaffen..
hey wij hebben een stilo, maar als er een kleintje komt wordt hij toch ingeruild voor een grotere. we hebben een 3 deurs. is trouwens veeeeeeeeeeeeel mooier dan een 5 deurs die is zooooooo saai. Hij rijdt fijn hoor daar niet van. maar wordt zo'n gemuts als je de maxi cosi achterin wil krijgen.hahaah
Ja deze is ook een 3 deurs.... Het ziet ernaar uit dat we deze gaan kopen, want hij is akkoord gegaan met onze bod.. Ik baal......