Hoi allemaal, Wie o wie kan mij helpen? Van 't weekend leuk alvast van de sint en kerstman een nintendo ds gekregen (eindelijk ) Eerst helemaal leegspelen en dan opladen was het advies. Ik me best gedaan natuurlijk (erg confronterend dat braintraining ), gister avond aan de oplader gehangen... Wil ik 'm er weer uithalen, krijg ik hem er met geen mogelijkheid meer uit de DS! Omdat ik zo'n schijterd ben even langs een winkel in de buurt gelopen waar ze die dingen verkopen en gevraagd of die man het voor mekaar kreeg. Niet dus, hij durfde ook niet te hard er aan te trekken, omdat hij bang was dat hij kapot ging. Stekkertje zat er wel op de goede manier in, dus dat is het niet. Zie ik misschien wat over het hoofd? Het boekje heb ik al nageplozen, maar dit staat natuurlijk niet bij de FAQ, zucht, heb ik weer! Als iemand me kan helpen, alvast bedankt! Mel
Hoi, je ziet niets over het hoofd. De stekker van de oplader moet er gewoon zo uitgehaald kunnen worden. Ik zou terug gaan naar de winkel en een nieuwe DS vragen.
hmm inderdaad je kan het stekkertje er onmogelijk verkeerd instoppen tenzij je een hamer oid gebruikt hebt dus als je hem er niet uit krijgt.. is er iets stuk.
Ik heb ook sinds kort een ds maar heb dat probleem (gelukkig)niet gehad.Ik zou ook terug gaan naar de winkel waar hij gekocht is en laten die er dan maar eventjes naar kijken.
Je moet de stekker er zonder veel moeite uit kunnen trekken, neem wel aan dat het de originele lader van de DS is en niet een uit een goedkoop pakket, want die kunnen wel eens problemen geven (heb er ook een voor in de auto en die wil dus met geen mogelijkheid uit de 12-volt aansluiting)
Stekkertje is aan een kant platter als aan de andere kant dus past maar op 1 manier er op. Kan je met de beste wil van de wereld nog niet verkeerd steken volgens mij. Zit ook maar 1 gaatje waar die in past. En het is verder geen stekker waar n knopje of klipje aan zit waar je op moet drukken om hem eruit te halen...dus idd terug naar waar je hem gehaald hebt en mopperen dat t kapot is/niet werkt. En laat je niet afschepen met reparatie heh!
Manlief komt thuis, vraagt waar is dat ding? Kijkt en trekt zo (echt waar, gewoon zo) dat stekkertje er uit. Nou ja! Gelijk zelf ook nog een keer geprobeerd en ja hoor, hup stekkertje er in, stekkertje er uit. domme kip Bedankt, deze mag dus op slot 8) groetjes Mel
Ik schaam me echt om m'n domme actie Gelukkig heb ik in mijn gedachten nog die man van die winkel.... jeetje mevrouwtje, hoe krijg je dat voor elkaar?! 'k Zal vanavond eens wat extra braintraining doen groetjes