handige en veilige gel kruik (kan in magnetron)

Discussie in 'Verzorging' gestart door Jalea, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    deze gelkruik schijnt erg handig te zijn voor kinderen, veilig en lekker zacht. heb hem besteld maar nog niet in gebruik, dus nog geen eigen ervaring.

http://www.drogisterij.net/producten/231x231/4098794_2_3M_Nexcare_Coldhot_Gel_Kruik_Teddy_Mag_In_Magnetron.jpg

bij de pasopshop kost hij maar 5 euro! (Beer 3-M gelkruik)

"De gelkruik in de vorm van een beer is geschikt voor jong en oud! Het product is veilig en eenvoudig op te warmen in de magnetron.
    Onze gelkruik in de vorm van een beer is ideaal voor iedereen; voor jong en oud! Onze inkoopster was op kraamvisite in een ziekenhuis. Ze raakte in gesprek met een verpleegkundige. Het gesprek ging over kruiken, en van het een kwam het ander. De verpleegkundige vertelde dat 3M speciaal voor ziekenhuizen een gelkruik had ontwikkeld die perfect werkte. Een goed en veilig systeem dat niet zoals de metalen kruik lekt, doorroest en uitdroogt. Deze medische gelkruik is veel veiliger en eenvoudiger in het gebruik. Met de magnetron eenvoudig op te warmen. Afhankelijk van het vermogen van uw magnetron 1 tot 1,5 minuut opwarmen. Duidelijke gebruiksaanwijzing (ook op het product gedrukt). Je kunt lang plezier van deze kruik hebben."

2. 894hi

894hi Niet meer actief

ik zelf zou het niet durven... aangezien ze zo goedkoop zijn en erbij staat GEEN GARANTIE!

en je laat je kindje toch niet met een kruik zelf slapen denk ik...

gel vind ik niet echt een leuk iedee,,, dan liever kersepitten ofzo die je zo kan opwarmen..

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb de volwassen versie hiervan en ben er erg te spreken over. Vooral omdat ie lekker zacht en vormbaar is! Heerlijk over je koude voeten of tegen je buik aan.

Na anderhalve minuut in de magnetron is ie nog niet echt warm dus doe hem meestal 2 keer zo lang maar voor je kindje warm genoeg. Ik heb hem gewoon bij de AH XL gekocht en daar hebben ze deze beer ook. Weet de prijs niet meer maar echt niet duur.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    kersepitten gaan heel snel in brand, zeker als de kussens al vaak gebruikt zijn!

Die gelkruiken zijn ideaal, 3M is in de medische wereld heel bekend en veel gebruikt.

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    die gelkruiken staan idd goed bekend hoor!
    deze webwinkel heeft nog een restant van die kruikjes en willen er geen werk van hebben

hij is hier inmiddels al gebruikt, mijn zoontje vind het heerlijk! (gewoon kinderkruikje wil hij niets van weten)

Deel Deze Pagina