welke auto kunne 3 zitjes in

Discussion in 'De lounge' started by mama e en a, Aug 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben pas een 2ehands space wagon gekocht,ook erg ruim! :D

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    De scenic van voor 2000 heeft meer kofferbakruimte dan de nieuwere modellen en past wel een kinderwagen achterin.
    Gezien het budget van de TS zou dat ook een optie kunnen zijn.

3. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    het ging mij niet om een c8 hoor, maar er werd gevraagd hoezo de chrysler onveilig is, en daar gaf ik antwoord op.
    en dan gaat het niet om voetgangers maar om de inzittenden, voetgangers kijk ik niet eens naar :) , maar als je het wilt weten gewoon zelf kijken naar de ncap van auto's , dat bedoelde ik eigenlijk vooral

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,446
    1,843
    113
    Wij hebben een Scenic van 2001 en ik heb werkelijk nog nooit geen problemen gehad met de ruimte van mijn kofferbak..Onze wagen gaat er moeiteloos in en ook toen we op vakantie gingen naar Spanje ging er veel meer in dan dat we verwacht hadden. Wij vinden hem juist lekker ruim!

Alleen zou ik hem in deze niet adviseren, omdat er dus echt geen 3 autostoeltjes op de achterbank passen (zeker niet in combinatie met een maxicosi), aangezien de achterbank uit 3 stoelen bestaat en de middelste smaller is als de rest. Mss krijg je het nog voor elkaar om ze naast elkaar te frotten, maar probeer dan de gordels nog maar eens vast te krijgen..

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @joepies: ja, heb gisteren gekeken en chrysler scoort idd bij alg. veiligheid al slecht. Heel asociaal misschien maar ik kijk ook nooit naar voetgangers (in de test dan he, op de weg gelukkig wel).

6. mica

mica Actief lid

Apr 13, 2008
    120
    0
    0
    Ik denk dat je het zelf moet bekijken, maar ik vind het gewicht (en dus hoeveelheid wegenbelasting) en het verbruik heel belangrijk. Ik zou daar zeker op letten als je maandlasten niet te hoog moeten zijn.

7. mama e en a

Jun 13, 2008
    15
    0
    0
    We hebben net een auto gekocht een citroen berlingo

Share This Page