Mijn schoonzusje heeft de 307sw en ze weet niet hoe hard ze dat ding de deur uit moet doen... Wat een ellende die auto.. De ene storing na de andere..
Hier totaal niet. In de afgelopen 3 jaar 1 keer langs de weg komen te staan met een kapotte benzinepomp en die was gewoon af en aan vervanging toe. Daarvoor hadden wij een daewoo nubira en daarmee heb ik in 10 maanden tijd 3 keer langs de snelweg gestaan.... Die hebben we toen dus heel snel weg gedaan: dat was echt ellende Verder hier gewoon normale onderhoudskosten aan de 307
Tja ... pech kun je hebben. Dit soort verhalen zijn te vinden over alle auto's, dus voor mij niet zo relevant
Ja daar was ik dus al bang voor. Nu is M wel langzaam toe aan het volgende autostoeltje (weegt bijna 15 kilo ) dus dat zal misschien wel schelen. En bij nood inderdaad meer gehannes dan in een grotere auto
Pffff ... blijft maar moeilijk hoor. Ik vind auto's ook eigenlijk helemaal niet boeiend dus dat maakt het ook lastiger ... Liefst zou ik in onze 306 blijven rijden, maar dat zit niet zo lekker (en heeft geen derde driepuntsgordel) ... en ga je dan voor 'ken net' en 'doemaarnormaal' of voor 'gaat makkie' en toch iets meer 'patserig' (hoewel dat nog wel meevalt met een 807). Moelekmoelekmoelek. (308 valt net buiten ons budget dus helaas geen optie)
Als je goed leest dan zie je dat ik specifieke vragen heb over de ruimte die je hebt in de auto en de ervaringen om er drie kinderen + zitjes in te proppen ... Dus niet over de technische problemen die je met auto's kunt hebben. Wij rijden al jaren peugeot, nooit problemen (= mazzel én een hele goeie dealer ). Maar nogmaals, dat is niet de vraag, gaat om de ruimte die je hebt in de auto als je drie kleine kinderen kwijt wil.
Zelf hebben we de grande scenic. Ruim makkelijk drie stoeltjes en evt twee extra zitplaatsen. Zou ik moeten kiezen zou ik gaan voor de 807. Gewoon omdat hij net wat ruimer is wat best handig is met drie kinderen. Succes met kiezen.
wij zijn erg blij met onze peugeot 307SW, en ondanks dat ie nu wat ouder wordt blijven de kuurtjes meevallen.. bij de 307SW kun je ook nog stoelen achterin zetten, of een van de bestaande stoelen... ruimte zat.. kun je niet met al je zitjes "gewoon" bij een dealer gaan testen of het je que ruimte zint? en que ruzietjes die komen ook wel als je verder uit elkaar zit