Welke auto rijd jij en ben je er tevreden over? En dan even in het bijzonder, heeft er iemand toevallig ook een Audi A5 en zo ja, hoe bevalt die?
Euuhhm. Ik heb niet zoveel met auto's. Dus ik rij een oude Toyota Yaris, model waar je oma in rijd. Ik vind het een fijne auto. Past nog best veel in, niet te groot. En niet veel mankementen.
Mercedes V-klasse, 8 persoons. De ideale auto voor een groot gezin. Nadeel; prijzig bij aanschaf en wegenbelasting.
Deze vinden wij ook erg mooi! Zijn al rond aan kijken voor een auto met minimaal 7 personen. Willen graag nog een 4e kindje. Hoe is het met parkeren en parkeergarages inrijden? Omdat het toch wel groter is dan een gewone auto. Ontopic: momenteel hebben wij een BMW 320 touring
Hij heeft overal sensoren en een achteruitrij camera. Ik vindt t prima te doen. Qua hoogte kan hij alleen in parkeergarages met een plafondhoogte van 2 meter. Maar de meeste garages hebben die hoogte wel. Wat ook ideaal is is dat de zitrijen verstelbaar zijn. Als we op vakantie gaan schuiven we alles iets naar voren en is de kofferruimte heerlijk groot. En t zit en rijdt zeer riant!
Ford Fiesta. Ik vind het een hele fijne auto. Rijdt goed en mijn kinderwagen past erin en het zit ook goed en stevig.
Dacia logan mcv en een Renault Clio estate. Beide redelijk grote auto’s, maar dan kan ook altijd alles mee in iedere auto...
Een 18 jaar oude Opel corsa. hopelijk voor de zomer een iets nieuwere. Hij bevalt nog prima maar de auto is gewoon te oud aan het worden en de reparaties te duur
A8 lekker ruim! Wij zijn echte Audi liefhebbers hiervoor hadden we een A4 station ook ruim. Ik zou dolgraag een Q5 willen maar een A5 is ook echt prachtig geen idee hoe de kofferbak is.
Wij rijden een nieuwe kia picanto luxe uitvoering. Prima met zn 4tjes strakjes. Heel zuinig, en 7 jaar garantie is super fijn. Wij zijn kia fan. Man werkt 15km van huis, en ik 7km en ga normaal ( als ik niet zwanger ben ) met de fiets naar mn werk. Voor de langere stukken zoals vakantie ed pakken wij de splinternieuwe toyota prius+ ( 7 zitter, hybrid) van mijn schoonouders. Ook een fijne auto om in te rijden en de ruimte is met vakantie etc super fijn. We zijn nu op wintersport met de toyota. Wij hebben bij de overweging van een andere auto rekening gehouden met de grote auto die we altijd kunnen pakken van mn schoonouders. Die zullen ook nooit kleiner gaan hen kennende, en daar staat nog meer vervoer voor de deur evt. Hiervoor een mazda premacy gehad die qua ruimte heel fijn was, paste veel in. Maar we gebruikte de ruimte in de praktijk eigenlijk zelden en dat was al een wat oudere auto. Nu bewust kleiner maar nieuw gekozen
Wij hadden ook een VW Golf 4 voorheen. Ik mis die auto nog steeds. Maar het paste gewoon echt niet met drie kids. We hebben een Citroën C1 en een Renault Scenic.
Suzuki Baleno (die vanaf 2016 nieuw op de markt is gekomen). Lichte auto dus goedkoop in de wegenbelasting, maar zeer ruim van binnen, vooral achterin! Kofferbak is groot en nog dieper te maken door een extra bodemplaat weg te halen! En hij rijd zuinig (ik rij in de stad zeker 6 dagen per week, dus slurpt sneller en doe bijna 3 weken met een tank benzine).