Onlangs een superleuk kledingpakket op Marktplaats gekocht voor een leuk prijsje, ik was helemaal blij! Bij ontvangst bleek echter, dat de kleertjes helemaal onder de honden- én kattenharen zitten! We hebben zelf geen huisdieren en ik vind het ook niet fris! Zit dus nu steeds in etappes kleertjes te borstelen en met tape de haren te verwijderen, maar dat kost een hoop tijd en intussen ben ik er 'klaar' mee! Heb de leukste dingen eruit gehaald, de rest gaat in de kledingcontainer, want sommige dingen blijven onder de haren zitten, superjammer! Wat zouden jullie doen? Vraag me ook af: Wie heeft er zelf huisdieren en hoe krijg je de haartjes uit je kleding? Of vind je het zelf geen probleem en accepteer je gewoon dat er haartjes in de kleding blijft zitten?
Wassen en in de droger stoppen. En verder met de rollers van Ikea! Maar wij hebben 3 mainecoons, zijn halflang harig en tuurlijk komen er wel haren op haar kleren. Maar die zitten er echt niet op als ik ze uit de kast haal dus vraag me af wat degene er dan mee heeft gedaan lol.
Met wassen krijg je het er ook niet altijd uit. Althans niet toen ik katten had. De droger hielp wel. Ik stop niet graag kleding in een droger maar je zou het laatste redmiddel kunnen proberen als het delicate kleding is.
We hebben helaas geen droger... die tip had ik ook al van iemand gehad, maar die vlieger gaat hier dus niet op!
Wij hebben een kat maar onze kleren zitten echt niet helemaal onder de haren hoor. Kwestie van goed en vaak genoeg stofzuigen. Maar ik snap wat je bedoelt, een kennis heeft 2 honden en daar zit altijd alles onder het haar en vieze hondenlucht. Zo ranzig! Meestal gaat het er met een borstel en wassen wel af.
Je kunt het met zo'n kledingroller proberen. Wel heel vervelend... Ik heb zelf 2 langharige katten maar vrijwel nooit haar aan kleding, nu liggen ze ook nooit op schoot en amper op de bank en komen ze niet in de buurt van wasgoed.
Ik heb twee katten. Maar geen last van haren.. behalve als ik zwart draag en met de creme kleurige langharige kat knuffel. Kleding roller van ikea erover en het is weg. Vind het ook niet normaal dat je een pakket kleding vol haar opgestuurd krijgt
Mijn ouders hebben 3 katten, waarvan 2 langhaar. Als de kids daar zijn geweest zitten er helaas ook helemaal onder. Maar na 1 wasbeurt is het er echt wel uit. Zelf hebben we 1 hond, maar die haren zijn vrij stug.. blijven niet plakken aan kleren
Een kledingroller gebruiken. Of misschien heb je een stofzuiger met een lage stand en borstel? Zonde hoor, vooral als de kleding zelf leuk is
Even in de droger met een oude panty. De haren die niet in de droogfilter terecht komen gaan dan in de panty zitten
Als ik zelf iets aanbied zet ik er altijd bij dat het uit een rook- en huisdiervrije omgeving komt. En als ik zelf iets koop waar dit niet bij staat, dan check ik dit bij de verkoper. Ik zou er zeker op terugkomen bij de verkoper, gewoon een mail sturen dat je not amused bent. Misschien leren ze ervan.
https://petsplace.nl/pps-adori-borstel-rubber-m-8711621863180.html Ik heb 3 katten en gebruik de zwarte kant van deze rubberen borstel voor mn kleding en bankstel enz. Werkt perfect! Heb hem in de dierenwinkel gekocht voor een paar euro.
ipv kledingroller, natte rubberen handschoen nat maken maar wel apart dat het zo onder de haren zit ik heb 2 katten en uit nood droogt de was nu tijdelijk in de woonkamer, maar praktisch geen haren er op, alleen bij fleece dat wel
Sommige stoffen hangen heel erg aan! Maar ik zou dat zo niet verkopen. Hier 2 halflangharige katten en jeetje wat is dat haar hardnekkig, ook na wassen (overigens heb ik ook een trui die ik besloten heb weg te doen want die zorgt ook voor veel haar-aanhang op andere kledingstukken als deze in de was is geweest). Ik heb dus altijd een kledingroller in mijn tas. Dat werkt best heel goed vind ik. Ik zóu het zo niet verkopen iig.
Dit idd! Ik zou echt boos zijn eigenlijk. Ik ben er allergisch voor dus in m'n droger komt het ook niet. Ik koop eventueel alleen als er bij staat dat het uit een rook-diervrij huis komt
He bah zeg. Vind t echt zo triest hoe mensen hun spullen aanbieden en (durven te) verkopen. Ik had t ook 3 weken geleden. Koop 2 puckababy 4 seizoenslaapzakken. Helemaal goed blabla. Nou ze zitten vol met gaten! Rits van 1 is kapot. Triest. Ontopic: droger werkt. Misschien bij buren of vrienden? Anders met rolletjes. Misschien buiten uithangen...?