Om naar het werk te gaan een peugeot 206. Als ik met de kinderen en hond weg ga neem ik de ford focus mee. Daar rijd mijn man normaal in.
Als grote auto hebben we de Volvo XC90. En als kleine auto een Mini. Maar wil een grotere tweede auto kopen, dus lees even mee
Ik rij zelf in een 3 jaar oude twingo en mijn vriend heeft een 2 zitter. Mazda mx5. De laatste gaat er uit en komt een mitsubishi asx voor terug. Gezien de gezinsuitbreiding. Nu kunnen we nog met zn drietjes en hond in mijn twingo, maar straks met baby en kinderwagen niet meer.
Mijn man rijdt in een ford mondeo station en ik rij in een ford focus station uit 2002. Al veel km op de teller, maar nooit problemen mee. Erg fijne auto.
Een volkswagen passat van zo’n 18 jaar oud. Rijd nog steeds super. We hebben hem nu 3 jaar en op wat onderhoud na gelukkig nooit stuk. En is lekker ruim, er past vanalles in. Ik zou wel graag een wat nieuwer model auto willen, maar ben al blij dat ik een auto heb.
Opel Astra. Wij kijken naar een andere auto aangezien onze auto al 250.000 op de teller heeft staan. Gelukkig nooit mankementen. Het word waarschijnlijk een Opel Astra station of een Opel Zafira.
Ik heb een jeep grand cherokee. Bevalt prima, ik voel mij er mega veilig in. Mn man vind hem helemaal te awesome, het was ook zijn keuze auto
Een Ford focus. Hiervoor een ouder model Ford focus gehad. We kwamen bij de autodealer voor een bmw 1 serie, maar vonden beide de binnenkant van de auto tegenvallen. Mijn vriend heeft iets met mooie interieurs/dashboards van auto’s Dus werd het een nieuwere Ford focus. Erg fijne auto!
Wij hebben een fiat punto (mijn ‘boodschappenkarretje’) en een Opel Zafira. Binnenkort mag man een nieuwe auto kiezen, dan wordt de opel vervangen voor een peugeot 5008 suv.
Ik een Kia Picanto. Vind dat echt een leuk autootje. Echt een '*mijn naam* auto' Vriend een citroen C4 cactus. Ook een hele leuke auto. Echt een familie auto vind ik. En zoontje kan lekker naar de wolken kijken met het glazen dak