Welke auto rijd jij?

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, Feb 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    1,330
    507
    113
    Female
    Roermond
    In Audi A6 quattro 3.0 :) eind van het jaar wss een Audi A7. :)

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

ik rij in een vw polo. Heerlijk autotje voor mij en de kinderen alleen. Helaas is man aan het kijken voor een andere auto voor mij omdat het een diesel is en ik maar 5000 km per jaar rij. Schijnt dat een benzine dan veel voordeliger is.

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    1,330
    507
    113
    Female
    Roermond
    Diesel is alleen voordelig als je heel veel km’s maakt. Als je bijv 1000 km per week moet rijden. Als je 5000 km per jaar rijdt ben je duurder uit. Dan is benzine voor jou goedkoper.

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Renault megane estate, lekker ruim haha.

Biny likes this.
  5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Mijn man rijdt een Audi A3
    Ik een Volkswagen Touran 7-zits. Heerlijk :D

6. DastyQueen

haha daarom dus...
    mij maakt het niet zoveel uit wat er voor terug komt, heb niets met auto's. Als het maar een degelijk merk is dan voel ik me er veilig in.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn man is dus ook zo'n Audi liefhebber. Waarom zou je een Q5 willen? Mijn man probeert mij al maanden over te halen om die auto te kiezen maar ik vind hem echt te groot. Wat zijn volgens jou de voordelen? :)

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,146
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik wil ook een Audi! Valt alleen niet zo goed binnen mijn budget, haha.
    Ik rij een Kia Picanto. Prima te doen met 1 kind. Alleen mn vriend met zn lange benen heeft een beetje weinig ruimte voorin :roflmao:
    Hij rijdt in een Kia Rio. Die is een stuk ruimer. We gaan toch nooit heel ver weg op vakantie met de auto, dus prima te doen allebei.

9. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

Jul 11, 2012
    652
    2
    18
    Ik heb een Audi A4 station uit 2016 en die rijdt heel fijn. Ik wil wel een andere auto, omdat ik meer ruimte op de achterbank wil. Er past namelijk niemand meer tussen de twee kinderstoelen in

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik een 107 en man sinds zaterdag een 308 SW.

Pas allebei een nieuwe. Hiervoor reden we een KA en een focus.
    Beide auto's van onszelf (geen lease dus)

11. beebj

beebj Niet meer actief

Wat pastte er niet @Triangel ? Hier straks twee kindjes er voorzie geen problemen:)

12. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

Apr 25, 2017
    1,604
    1,064
    113
    Female
    Wij hebben als gezinsauto een ford smax 7 sits. Fijne auto, goedkoop in onderhoud, goede motor.
    En een Audi a8 voor de hobby. De praalwagen van man dus

13. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik rijd voornamelijk op een Sparta en een Benen wagen XL maar mijn man rijd in een Citroen Picasso. Heerlijke ruime auto en zou eerlijk gezegd nooit meer anders willen.

Hiervoor hadden we een Renault Scenic maar die hebben we na een jaar vol met problemen op de schroot hoop gegooid, wat een verschrikkelijke auto was dat zeg. Niks anders dan problemen, voor ons nooit meer een Renault.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier rij ik in een 15 jaar oude Cirtoen C3 en mijn man rijd in een 15 jaar oude Opel Meriva.
    Zijn beide erg tevreden met ons bakkie. Als we echt lange afstanden rijden pakken we de Opel maargeef toch de voorkeur aan mijn auto-tje

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Renault Scenic ... heerlijke auto!

16. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Dan neem je toch gewoon een vw polo, benzine...

Hier hebben we een Renault megane estate
    (Eigendom overigens, aangezien iemand fat ‘vroeg’)

17. DastyQueen

het schijnt dat ik voor mijn diesel meer terug krijg dan wat een benzine variant kost (met zelfde bouwjaar en kilometers) dus hij zoekt een slagje groter. Word een golf of audi A3 geloof ik. Het boeit me zo weinig en hij vind het leuk dus geef het uit handen ;)

Biny likes this.
  18. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,234
    1,891
    113
    Female
    Een Toyota Corolla. Een oudje maar heerlijke auto. Kan er mee lezen en schrijven :rolleyes:

Ik zweer bij Toyota's...

19. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Een Ford Focus sw (gekocht) en een peugeot 108 (privelease).

20. Louloute

Louloute Niet meer actief

Als je de keuze hebt tussen de q5 en a5 zou ik zeker voor q5 gaan. Vind persoonlijk dat als je eenmaal in een grotere/SUV auto gereden hebt, je nooit meer terug wil :D het is zoveel overzichtelijker en veiliger (iig voor mijn gevoel).
    Wij wisselen vaak van auto’s, hebben in het verleden een Audi A4 station gehad, prima auto, reed heel soepel, heel comfortabel maar wel laag haha. En inderdaad achterin zat je best krap. De kofferbak leek prima volgens de volume op papier, maar in werkelijkheid is onze officiel kleinere kofferbak nu veel handiger en ‘groter’.

Tranquila likes this.

Share This Page