Opel Astra uit 2012 en een Opel Corsa uit 2003 allebei van onszelf. En mijn man nog een auto van het werk, die hij ook mee naar huis neemt.
Ik heb sinds Januari de nieuwste Volkswagen Polo. Ik ben meer dan tevreden ik had hiervoor een toyota aygo. Mijn vriend heeft op dit moment een Seat Ibiza station, maar die gaan we inruilen voor een grotere auto.
we hadden een ford focus, maar die is nu dood...Dus ik doe nu alles tijdelijk op de fiets. Zijn aan het kijken voor een peugeot 307 sw met 7 zitplaatsen.
Volkswagen polo met private lease. Net iets te kleine kofferbak voor de kinderwagen helaas. Of een te grote kinderwagen voor de auto haha. In ieder geval rijden we al een tijd zonder hoedenplank rond.
Dit @SDonya. En daarbij vind ik het fijn om hoog in te stappen en de kinderen vast te zetten in hun autostoel(geen idee of dit het geval is bij jou?). Ook de kofferbak lekker groot en hoog. Buiten dat alles vind ik een Q5 erg mooi maar een A5 ook mooi.
Hier een Renault Grand modus en een Peugeot rcz. Beide eigendom. Mijn Renault is de familie auto aangezien de Maxi-Cosi niet in de rcz past. Op het werk pakt mijn man vaak een auto van de zaak.
ik vind zelf de modellen als de q5, touareg, mocca enz (de kleine variant op de grotere suv's) maar klein van binnen en qua kofferbak. het is een kleine auto die wat hoger op de weg ligt. Denk dat je in een A5 meer ruimte hebt als in een q5.
ik denk het niet. ik heb nu 1 verhoger en een kinderstoel, er zit nog iets ruimte tussen maar denk niet dat er nog 1 past. Ik heb ze wel allebei vast gezet met isofix dus misschien als je ze met de gordel bevestigd dat het dan wel lukt.
ML heeft een seat altea xl sinds 2 weken, in de ibiza station paste de 3 jongens niet goed op de achterbank. Volgens mij uit 2010. Zelf rijd ik in een suzuki wagon R+, van 15 jaar oud. Heerlijk bakkie, alleen maar 2 plaatsen achterin. Ik hoop er nog lang mee te rijden.
Ik rij een Seat altea. Vriend heeft een dodge ram 1500 en 2 bedrijfsbussen, ik meen Opel en nissan waar hij ook privé mee rijd. Ik vind die dodge echt verschrikkelijk. Wat een gedoe altijd.
Roze Toyota yaris! Heel cliché maar m’n partner wil er eigenlijk niet in gezien worden. (Hij heeft het al zwaar, want bij onze dochters is ook alles roze roze roze - niet onze keus) Hij heeft een Renault megane
Ik een oude vw polo coupe. Is voldoende voor mij en de kindjes. Passen 4 in dus met sport dingen goex te doen. Ml heeft een hyundai I30 ook coupe. Hiervoor hadden we een kia c'eed sw ook super auto met veel ruimte. Kinderwagen buggy campingbed. En koffers waren geen Problem. De hoedenplank zat dan nog dicht. Perfect op vakantie.
Ik rij in een 206 cc, leuk voor als het warm is, maar soms wel onhandig met de kinderen. Man rijd in een Opel astra station. We wisselen af en toe van auto, aangezien ik het meeste bij de kinderen ben, is de astra voor veel in en uitstappen wat makkelijker