Welke auto rijden jullie en is niet duur in aankoop en in onderhoud? en is praktisch, ruim etc etc. Volgens mij heb ik hier een tijd terug iets over gelezen maar kon het niet meer vinden.... Liefs Joy
Peugeot 206 uit 2005, onderhoud doe ik zelf (behalve distririem etc) rijdt 1 op 9. Audi A4 uit 2009, rijdt 1 op 15, onderhoud bij dealer. Zeker ruim...
Wij hebben een seat toledo en een hyundai excel als 2e auto. Wat is duur? Goede onderhoud kost geld maar heb je wel veel plezier van!
Ahum.. Een Opel corsa drie deurs. Zie dit beeld voor je: mama of papa achter het stuur, Emma ernaast. Achterin: mama of papa, Martijn en als onze hond mee gaat hij ook achterin. En ligt eraan waar we heen gaan de duowagen achterin. ja ja het past haha. Ik vond het heel knap dat de duowagen achterin paste, is er zo 1 naast elkaar. We willen graag een grotere auto maar daar hebben we het geld nu niet voor. Maar ik blijf meelezen want we zijn ons wel aan het oriënteren.
Wij hebben een renault espace uit 2000. Hij was 2500 euro en alles past erin. De kinderwagen staat er altijd gewoon in zijn geheel in, hoeft niet ingeklapt te worden, de hond, boodschappen, 1 kleintje, 2 pubers en wij en dan nog zeeen over haha. Ideale auto!
Honda Civic Aerodeck. Is een lichte station dus niet veel wegenbelasting, veel kofferbakruimte, niet meer duur in aanschaf, honda heeft betrouwbare motorblokken. en ik vind het de auto mooi. De Aerodeck; Bekijk bijlage 99505 En we hebben nog een Honda CRX maar die kan ik je niet aanraden als gezins auto
Ik rijd een Fiat Punto, manlief een Citroen Saxo. In november gaat de citroen eruit, en komt er een peugeot 5 deurs. (wel zo handig met de kleine ) Fiat Punto is ruim, Maxi Cosi mura 4 past hier prima in. En in de 5 deurs past die ie zoiezo..
Ik rij in een Skoda Octavia Elegance met DSG-bak (direct shift gear, soort automaat) turbo dieseltje. Rijdt 1 op 20 en is een heerlijke auto met een flinke kofferruimte. Met handige dingetjes als parkeersensoren, geen overbodige luxe met mijn parkeer"kwaliteiten". Nooit gedacht dat ik ooit in een Skoda zou gaan rijden (ik had daarbij zo'n koekblik-idee, wat dus helemaal niet zo is met de nieuwe modellen), en zeker niet dat ik in een automaat zou gaan rijden ("is voor bejaarden"). Ik zou nu niet anders meer willen!
Wij hebben een volvo v40 en een vw passat station. Beide lekker ruim en praktisch, maar wel vrij duur (brandstof, verzekering en belasting)
hier een opel agila, waar ik heel blij mee ben. denk dat ik er ook blij mee zal zijn als de kleine er is. hij is lekker hoog wat makkelijk is voor het in en uit de auto halen van beebje ... kofferbak is niet bizar groot maar het onderstel van de kinderwagen past er wel in. opel rijdt lekker (vind ik) en is goedkoop in onderdelen dan sommige andere merken, hij verbruikt 1 op 16 ongeveer deze auto zit lekker hoog en je hebt veel ruimte, ook voorin.. heerlijk! manlief heeft een peugeot 206 en die rijdt ook lekker, maar is een 3deurs hatchback dus niet zo praktisch....
Hier een Renault Scénic. De achterbank zijn 3 losse stoelen die je makkelijk eruit kan halen. Ideaal voor vakanties .
Haha, wij hebben een peugeot 307 uit 2004 en een audi A3 uit 2009 grappig, bijna dezelfde! En wat ze rijden, geen idee, maar ze zijn verder niet duur in het onderhoud, tenminste tot nog toe niet