Ik rij een opel tigra bj 1999 een oudje dus rijdt 1 op 14 en is helemaal geen ruimte in. Vriend rijdt mercedes clk 230 kompressor rijdt 1 op 10 en is erg ruim bj 2005
Ik heb een zilvergrijze Volvo V40, maar wil graag een V70...... Ik zal nog wel eens kijken voor een fotootje van dit scheurmonstertje
wij hebben een corsa uit 2004.. als je hem nu wilt kopen zal je tussen de 5000 en 7000 kwijt zijn.. hij rijdt echt heel zuinig.. als de tank vol is (zo'n 45 euro ong) kun je rond de 620 km rijden.. onderhoud moet wel bij de garage omdat er veel electronische dingen bij de motor enzo zitten (sorry voor mijn uitleg haha maar mijn vriend is meer van de auto's dan ik)
Ik rij een CITROËN C1 benzine, rijd 1 op 18, ik heb een driedeurs,dus dat wordt nog even passen en meten ,als ik zwanger wordt en de kinderwagen niet in de kofferbak past. Achterbank kan wel in delen plat.
een peugeot 107 uit 2010... rijd volgens de papieren 1/20 niet echt een ruime bak, er past echt met moeite een buggy achterin en 2 autostoeltjes op de achterbank.... maar de belasting kost weer niks!
Volvo v40, lekker ruim en toch niet zo overdreven groot als een v70 (anders krijg ik hem helemaal nergens ingeparkeerd). Hij rijdt 1:16, diesel. Wel duur in wegenbelasting (300 p/wartaal), maar niet zo duur in onderhoud en brandstof (850km = 60 euro).
Wij rijden een fiat punto. Niet duur in onderhoud, wat ie verbruik, ik zou 't echt niet weten. Met 1 kind is ie goed maar met twee koters misschien wel wat klein.
Hier een Renault Clio, driedeurs. Rijdt op gas, en tot voor kort reed ik nogal lange afstanden elke dag, dus dat was lekker goedkoop! (Voor 20 euro zo'n 500 km denk ik...?) En lekker klein en wendbaar, dus helemaal goed. Hoewel we zeker uitkijken naar een andere auto, mocht er gezinsuitbreiding komen (Want dan is klein en wendbaar toch niet meer zo handig....)