Omdat ik nieuwsgierig ben, wat voor soort auto rijdt jij??? Heb zelf nu nog een ford fiesta maar vorige week nieuwe auto gekocht en wordt in oktober geleverd, een skoda fabia combi... Kan ik eindelijk eens wat meer meenemen dan mn kinderwagen alleen haha
peugeot 206 sw, heerlijke auto, manlief heeft de peugeot 308 SW....wij hebben dus alle ruimte. Eigenlijk wilde ik een gewone 206 maar toen we gingen kijken 3 jaar terug stond deze bij de dealer en in wegenbelasting etc. scheelde het nauwelijks, dus toen hierbij uitgekomen...
Wij hebben net onze Peugeot 206 sw ingeruild voor een ford focus station. Wij hebben maar 1 auto en dan was de binnen ( been ) ruimte van de Peugeot toch te kort. Vooral met het kinderzitje achter je. Nu weer lekker veel beenruimte en royaal de ruimte voor de buggy en alles. Volgend jaar dus weer met de auto met vakantie.
@Woezetje, mooi hoor, ook de kleur. ik heb een Ford mondeo uit 2005 ivm de kids, maar zodra die uit de wagens zijn wil ik een kleinere auto. Liefst wel Ford, ben gek op Ford!!
heb zelf een smart uit 2008 (nieuwe model) dacht toen dat kinderen totaal onmogelijk was in de komende jaren... ivm mijn vriend die nog zo lang wilde wachten maarja heb hem gekregen die auto... dus heb nu beetje een probleem maarja, zie ik dan wel weer
dank je wel. We hebben altijd al een honda gehad.En dit is toch echt een race ijzer. moest in het begin zo erg wennen hij is gewoon zo gevoelig.
Een fiat 500, de nieuwe dan he haha. Als ons kindje er is mag ze in de maxi cosi in onze fiat punto evo. Toch handiger omdat die wat ruimer is achterin.