Ik zie net weer de intro voor een nieuwe serie van "het spijt me" met john williams. Hoe zouden jullie reageren als ze ineens op de stoep stonden met die bos bloemen?? Ik denk dat ik het niet zo zou kunnen waarderen dat iemand dat via televisie doet.
ik zou met de mond vol tanden staan en compleet uit het veld geslagen alles toelaten maar achteraf (ja ik ben er zo 1 ) zou ik wel balen en zeggen dat het ook gewoon onder 4 ogen had gemoeten. ik zou denk ik "flabbergasted" zijn en daardoor niet gelijk adrem reageren
Ik zou het ook niet kunnen waarderen. Bovendien heb ik niet voor niets afstand gedaan van de mensen die eventueel "het spijt me" zouden willen zeggen. Die wil ik ook echt nooit meer zien.
ik zou zeggen donder op, als ze het lef niet hebben om zo naar me toe te komen, hoeven ze helemaal niet te komen, ten eerste wil ik niet eens op tv, ten tweede een ander gaat het niks aan.
er is maar 1 iemand die sorry tegen mij ( en mijn ouders moet zeggen) en als die aan de deur komt met een bos crysanten zeg ik vriendelijk tegen john williams dat ie binnen mag komen voor een bak koffie voor de moeite maar dat ie verder die chrysanten in haar hol kan douwen en dat het zonde is van zijn tijd dat ie bij mij is langs gekomen. daarna kan ie ook nog een tweede bakkie krijgen of een pilsje!
De bos bloemen pakken en direct wegsmijten voor zijn neus en plat stampen. Haha.. geintje. Ik zou eerst willen weten over wie het gaat. En als dat bekend is zou ik zeggen dat ik me er verder niet over uit wil laten en dat ik dat buiten de televisie om op wil lossen met de betreffende persoon. Ik zou niet mijn privedingen op tv willen gooien. Wat gaat heel Nederland het aan dat ik ruzie zou hebben met iemand en de details daarover...
Ik zou bij voorkeur de voordeur niet opendoen. Ik moet er niet aan denken dat mijn privézaken ter vermaak van heel Nederland breed op tv uitgemeten zouden worden. Iemand die me dat flikt komt er echt niet meer in.
Pff als ze zonder het programma niet komen waarom dan nu wel? Nee ik hou er niet van want het is wat mij betreft erg laf om het zo te doen!
Ik begrijp ook nooit zo goed waarom mensen ervoor kiezen om eraan mee te werken. Als iemand oprecht spijt heeft van iets wat hij me zou hebben aangedaan (ik zeg zou, want ik kan me niemand voor de geest halen die Het spijt me tegen me zou willen zeggen), dan kan hij zelf langskomen om met me te praten. Daar hoeft hij John Williams niet voor te bellen.
Ik zou dat graag 1 OP 1 met John Williams willen bespreken in de slaapkamer, zonder camera! Nou ja, mijn prive camera mag nog wel haha Nee zonder gekkigheid, ik zou wel willen weten waarom iemand zo'n programma zou gebruiken dus wil best aanhoren wat John te zeggen heeft. Hij kan er ook niks aan doen. Als de redenen niet goed genoeg zijn brand ik diegene denk ik af op tv. Niet aardig, wel effectief
dit moeten ze toch ook vaak meemaken lijkt mij. Volgens mij van de 10 keer dat hij ergens aanbelt lukt het maar 1 of 2 keer om het goed te maken.
Dat betwijfel ik eigenlijk. Het is natuurlijk zo'n verrassing dat de meeste mensen echt niet weten wat ze moeten doen. Zoals ik jou hier een beetje zie schrijven denk ik dat je mondig genoeg zou zijn om nee te zeggen maar dat gaat echt maar voor 10% op.
haha idd als die bos bloemen van me tante zoude zijn zou ik dus echt wel zeggen steek ze maar in je hol
ligt eraan van wie het komt, het kunnen kleine zaken zijn en in dat geval ach ja.....kom maar hoor, zet jij jezelf op nl tv maar voor schut en ga op je knieeen voor me openlijke schouderklop voor mij maar bijv in geval van mn ex........zo he dan zou ik es ff fiks zeggen wat ie geflikt heeft en wat voor hufter die is is dat ik een feestje vier zodra ik hoor dat ie is overleden (ja dat is hard ik weet het maar hij heeft mij geestelijk voorgoed verminkt) en hoop dat ie snel gaat! ik zou hem openlijk voor schut zetten tegenover half nl ik blijf wel aardig tegen de tv mensen,die kunnen er tenslotte niks aan doen