ooo wauw! Rijd goed he Honda! Hier een Honda Civic coupe gehad (uit 95 dan wel, maar heeeerlijke auto!) Nu een BMW 318 executive ook niet slecht
we hebben vorig jaar een Skoda Fabia combi Greenline besteld (en februari dit jaar gekregen!) , na vele auto's uittesten en dit was in eerste instantie onze laatste keuze (wij dachten dat ie heel erg sloom zou zijn) is dit hem toch geworden... Het is niet de 1 op 30 zoals ze aangeven maar haal de 1 op 25 toch wel makkelijk (buiten de stad) in de stad 1 op 22,5 ofzo Ik ben er erg happy mee, een niet al te grote auto met toch wat laadruimte en er kunnen 3 kids naast elkaar met gemak (vorige week wisten we er zelfs 4 naast elkaar te zetten voor een kort stukje hihi) ook lekker geen wegenbelasting en geen BPM betaald... dus heerlijk een nieuwe auto met alles erop en eraan qua opties!!
je hebt baas boven baas Eerlijk gezegd vind ik het een slagschip ... hij staat hier bij ons in de straat, maar ik wil niet weten wat die persoon betaald voor een nieuwe set banden .... Mijn man rijdt in een Volvo S80, en die is al peperduur ... Momenteel wel in een heftige discussie met manlief over de volgende auto ... de Volvo is echt op. En dus wil manlief een BMW 7-serie. Ik vind dat volkomen belachelijk (vooral ook omdat die auto doorschuift naar mij als hij een auto van de zaak krijgt) ... Doe dan de 5 serie, die is nog steeds groot, maar enigszins "beschaafd"... Maar goed, luxe probleem vrees ik
Hier in Canada rijd bijna iedereen in z'n slagschip hoor en de prijzen van auto's zijn aanzienlijk goedkoper. Weet het niet precies maar geloof dat het iets van 20.000 euro scheelt. Verder kost de benzine bijna niets hier. Zou hem in nederland echt niet rijden. Dan zou ik zo'n schattig klein autootje willen.
Renault Clio, type MTV in zilvergrijs. Hij is al enkele jaren oud maar heeft heel weinig km en is tiptop in orde
VW passat station! Altijd VW gereden tot 2jaar geleden ofzo, hebben toen een mercedes gehad, maar nu toch weer weg gedaan voor een VW.... eenmaal besmet met het VW virus....kom ik er niet meer vanaf
Op dit moment heb ik een knalrode VW Lupo, en als het een beetje meezit komt mijn man aan het eind van de week thuis met een VW Polo Bluemotion en anders een Peugeot 107 hihi.
wij rijden oud maar solide zeg ik maar altijd een opel astra 1.6 uit 97 en een mercedes C180 elegance uit 95 allebei duizend in een dozijn modellen lekker goedkoop,rijd soepel, onderdelen van de sloop en hoef mij niet druk te maken als er weer eens een kras bijgekomen is
Ik rij nu tijdelijk in een alfa romeo 156 sportwagon, zijn nu aan het zoeken naar een audi of bmw stationwagen, Mijn vriend rijd in een opel combo (van zijn bedrijf)