Wij rijden in een Toyota Corolla. Hiervoor een Alfa Romeo gehad, maar daar was altijd wat mee, dus nu zijn we voor een van de betrouwbare merken gegaan Hij bevalt erg goed, het is alleen een driedeurs... (toen we hem kochten waren er nog geen kinderplannen).
Ik rij een Hyundai Matrix, daarvoor had ik een Toyota Yaris, maar die mankeerde op het laatst van alles, beestje is wel 11 geworden
Ik rij nu 2,5 jaar in een mazda 323 uit '97. Een oud besje, maar ik heb letterlijk nog NOOIT problemen gehad, hij rijdt als een trein en is niet kapot te krijgen. Mijn vriend heeft een BMW X5.
Ik rij een Ford Galaxy 7 zitter en manlief rijdt in een Opel Corsa Na de zomervakantie wil ik graag een Opel Vectra station hebben haha...
honda accord sportedition van 2010, een station. Hiervoor een honda c-rv, ik wil nooit meer wat anders dan honda
Wij hebben een Peugeot 406 Station Break en een peugeot 206 voor woon-werkverkeer.Beiden bevallen prima!
Wij hebben (nu nog) een 3 deurs zilvergrijze mini cooper. Mooie auto! Maar die gaan we inruilen voor een grotere auto, voor straks met de kleine.
Is dat dat sportmodel? Die heb ik zooooooo lang willen hebben maar uiteindelijk werd het een bus omdat dat stukken praktischer was met de vele kattenshows die ik destijds liep . Hier rijden we in een oud Ford Fiestaatje. De komende drie jaar moet dat gebakje ons overal naartoe scheuren. En ik hoop stiekem dat we er ook een keer mee naar Griekenland gaan. Lijkt me helemaal briljant .