Momenteel een Toyota Corolla, oerlelijke auto maar hij rijdt , daarvoor hadden we een ford focus maar die hebben we verkocht. Wij gebruiken eigenlijk heel weinig een auto, alleen als we buiten de stad op visite gaan en 1x pw met de boodschappen. Vandaar dat we de ford focus ook hebben verkocht. De toyota Corolla hebben we voor een klein prijsje verkocht en verkopen we over 2 maanden weer met hopelijk de dubbele winst.
Een Citroën Xantia met net weer een jaartje APK hoezee! Van huis uit ben ik gewend aan mooie auto's dus het was even slikken toen ik na het halen van mijn rijbewijs in een roestig koekblikje moest beginnen Tegenwoordig ben ik al lang blij als mijn bolide veilig de weg op kan.
Ik rijd een mercedes A, een heerlijk wagentje, soms te klein. Man rijdt een Vito, daar kan veel in indien nodig!
Mijn man rijd in een Ford Fiesta, aan donkerblauwe. Ik zelf heb nog geen rijbewijs.. hopelijk wel snel en dan wil ik een fiat 500, ben helemaal verliefd op die dingen en het is leuk voor mijn zaak.
Een zwarte Megane uit 2004. En manlief rijdt een grijze Prius van dit jaar, maar die vind ik te groot om te parkeren
Ik heb een Toyota Aygo, sinds april, een witte. Ben er erg blij mee! Mijn man rijdt een Toyota Avensis, ook fijn.
ik had tot voor kort een snelle ford focus, reed erg lekker en vlot. Nu heb ik een Opel Zafira... even wennen zo'n familie-auto...
Eerst had ik een Peugeot 107 en vriendlief een BMW Alpina cabrio met compressor. Nu heb ik een Peugeot 207 en vriendlief een BMW M5 V8.. Op benzine wordt bij ons (helaas) niet meer bespaard..
BMW 325i executive E90 model Heerlijke auto, rijd er met veel plezier in, lekker snel. Alleen het probleem straks als we weer wat anders willen is dat we net zoveel pks wil of nog meer.