Ik heb nog geen rijbewijs en hebben wij ook geen auto maar ik zou erg graag een mini cooper willen hebben Ik vind dat zulke leuke auto's XD
Die vind ik ook leuk ja! Wij hebben een opel corsa '97 en een renault megane scenic '98, beiden een automaat.
Hier een Opel Astra Station van '98. Tot voor kort hadden we ook een VW Golf 3 '94 maar die hebben we weggedaan. Mijn man gaat momenteel op de motor naar z'n werk als ik de auto nodig heb. Ik heb nu de mogelijkheid om een Peugeot 107 te leasen. De Opel willen dan wegdoen en dan moet er nog een auto naast komen die maandelijks niet teveel kost. Manlief wil in de wintermaanden niet op de motor naar z'n werk.
hmm vind porsche niet zulke mooie autos, al vind ik deze wel redelijk. Hij stond van het weekend bij ons in de stad dus ook in real life issie wel cool. Maar koop liever een mooi huis voor dat geld haha. Ik droom wel over een uhh geen idee eigenlijk. O ja, mijn oude peugootje
Wij hebben 2 auto's. Een seat toledo & een hyundai excel ( boodschappen auto en voor als ik moet werken)..
Uhmm.. Ik rijd een Fiat Punto Mijn man een citroen (met 2 puntjes op de e ) Samen rijden we een peugeot 405 En we (man) hobby-en aan een VW cabrio Karmann Maar! De Fiat staat te koop..
wij rijden allebei een alfa romeo 156 ! mijn man is chef bij een alfa garage en al van kinds af alfa gek haha vandaag rijden wij in de zelfde auto
Ooohhhh die is echt oud . Hier na 10 jaar een Polo uit 2000 ingeruild voor een Polo uit 2008. En als die "op" is, denk ik dat er weer een Polo komt. Man rijdt een Renault Megane station van de zaak.
Ik heb een Toyota Yaris uit 2010 en manlief rijdt in een Toyota Auris Full hybrid uit 2011. (wat bedoel je Toyota liefhebbers?)
Wij rijden beide een ford Ka. Ik een zwarte, en vriendlief een blauwe! Volgend jaar (na ons trouwen) gaan we beide een andere kopen. Groter (met oog op de toekomst)... Maar voor nu rijden onze 2 gebakjes nog prima!