welke auto vind jij superlelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelinnetje, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik vind 1 ook heel mooi eigenlijk hihihi

2. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Toen ik dit topic zag dacht ik ook gelijk : fiat multipla.
    Ben niet de enigste zo te zien haha

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

inderdaad

de fiat multiVla ;)

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Hahahahhahahhaahhaha!!! IK heb een Multipla!
    Verbaas me niets dat hij hier op nummer 1 staat want de auto staat er natuurlijk om bekend ;)
    Maarrrr ik vind hem helemaal fantastisch (heb hem ook altijd al leuk gevonden), hij is super hoog dus lijkt alsof je in een busje rijdt en je kan er met zijn 6-en in, dus we gaan vaak met andere stelletjes op stap die ook maar 1 kind hebben en dan past het allemaal!
    Dus ALS jullie ooit een multipla gratis krijgen, mag ik hem dan hebben??? ;)

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Daarbij de nr 1 van TS, de Beamer, die is toch super mooi???

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Tja nou heb je het ook echt wel over de amateurtjes ;)
    (niks tegen amateurtjes hoor, als zij er gelukkig mee zijn prima dan)
    Maar ook ik heb meerdere van die naar jou woorden opgepimpte auto's gereden, en ook mijn huidige auto blijft niet standaard.
    Maar ik zorg wel dat mijn spoiler niet te groot is, heb dan ook geen foute velgen, ik laat mn wagen airbrushen ipv stickers.. maar ja, ook ik heb moeten remmen voor drempels, zal het nog sterker vertellen, hier 10min van mn huis af is een pontje, waarmee je met 20min op plaats van bestemming kan zijn, maar mijn wagen was zo laag dat ik niet eens het pontje op kon en dus 3kwartier kon omrijden.
    Ja dat is stom.. maar ik vind hoe lager hoe mooier.
    Maar onder deze wagen komt airride.. dus voor pontje/drempel even mn auto omhoog, en ik kan zonder remmen/stoppen over drempels. ;)

Maar goed, ieder zo zn smaak/mening gelukkig.
    En inderdaad, ook ik gruwel van die amateur auto's, zie liever een echte professioneel gepimpte show auto.

En waarom zijn mensen die hardcore aan hebben staan, met arm uit raam hangen en op nike airmax lopen gelijk fout?
    Ook ik draai vaak Hardcore in mn auto, ik loop niet anders dan op Air Max, ben ik dan gelijk fout?

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Dit is vind ik een super auto. Ben helemaal BMW fan. Als ik het geld had kocht ik gelijk zo'n X6

8. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Zie meer autos voorbij komen die ik wel gaaf vind. Ik vind de multivlaai geen mooie auto, yeti en de roomster snap ik ook niet helemaal. Maar gelukkig smaken verschillen :)

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Met stip op 1, de Multipla!

Maar ook vind IK de Chrysler 300 erg lelijk....maar mn man vindt 'm prachtig :$

Deze:

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn ouders kregen eens zo'n multipla als huurauto op vakantie, ze hadden oorspronkelijke een andere keus, maar die was al verhuurd, ondanks dat ze het ook een achterlijk uitziende auto vonden, beviel hij wel prima! Maar ze hebben nooit overwogen er zelf eentje te kopen.

Ja, de Multipla vind ik ook niet mooi, maar ik vind zo'n Nissan Juke echt lelijk en het vorige model van de Ford Ka, net alsof de auto een uitgezakte kont had.

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hebben jullie de autos alleen op plaatje gezien of ook in het echt want daar zit wel wat verschil in. Mijn ouders hebben en juke en op plaatje vond ik hem ook niet echt super maar nu ik hem gezien heb en er in gereden heb vind ik hem wel gaaf. En dat geld voor mij wel voor meer autos.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, ja ook in het echt gezien :D! Iemand in de buurt heeft hem, ik blijf het een gek karretje vinden, sorry!

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Geeft niet zoals ik al eerder zei. Smaken verschillen gelukkig, anders willen we allemaal dezelfde man/vrouw, auto, huis enz. En dan word het wel een hele chaotische bende;)

14. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Sorry voor de liefhebbers, maar ik vind deze auto's ook zo verschrikkelijk lelijk...

Bekijk bijlage 169221

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben wel benieuwd naar jouw auto :D Ik hou wel van mooie gepimpte auto´s.

Hardcore ben ik ook met je eens, ik luister ook hardcore maar volgens mij ben ik niet echt fout hoor..:)

16. ik ook! die je daar hebt opgezocht is wel een erg lelijke gepimpte auto..

'Strijkplanken' op auto's vind ik ook lelijk.. nutteloze dingen :(

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik heb meerdere auto's gehad, waarmee ik ook op shows gestaan heb.
    Mn huidige auto is nog standaard, moet nog even heel flink sparen ;)
    En inderdaad, ik snap ook niet waarom hardcore luisterende mensen fout zijn.

18. ik denk dat het een grap was eigenlijk :) om te kijken hoeveel mensen zo'n lelijke auto willen kopen haha :p

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

peugeot 1007 met van die uitschuifbare deuren. Foeilelijk!

Deel Deze Pagina