Volkswagen New Beetle. Chrysler PT Cruiser Ford Ka Opel Calibra en.... Uiteraard ook de Fiat Multipla En ook ik snap niet zo goed waarom mensen die naar hardcore luisteren fout zijn... En ik heb ook nog eens een paar Nike Air max...
Die Chrysler is denk ik de droom van velen. Zelf vindt ik hem ook helemaal geweldig! Hier is met stip op 1; DE TWINGO! Verschrikkelijke auto'tjes vindt ik dat. En ook met Porsche's heb ik niet veel..
Ik vind de Fiat panda, van vroeger en nu, lelijk. Alle oude volvo modellen, vreselijk. Die van nu zien er wat beter uit.
Hahaha ja ik ben een van de weinigen. Maar ik vind het zo'n lelijk groot bakbeest maar mn man kwijlt zo ongeveer als ie er 1 voorbij ziet rijden. Deze vind ik dan wel weer mooi: (Is er maar 1 van in NL en toevallig woont de eigenaar ongeveer 500 meter bij mij vandaan...hij heeft nog veel meer mooie auto's. Met chauffeur). Ach blijven dromen mag altijd he
Ja, hoe verzin je het? Trouwens, sommige auto's hebben ook zulke stomme namen dat ik ze daarom al niet zou willen, zoals een Nissan Sunny, een Fiat Croma of een Volkwagen Jetta.
hahaha, ik lag me een breuk hier mijn lijstje: ford ka saab alfa romeo en het gedrag van de meesten in een volkswagen golf!