Hebben jullie enig idee waar ik deze schattige slippers kan kopen? Ik kan ze in de winkel nergens vinden. Wel een aantal online shops, maar ik hoorde dat ze minstens een maat groter vallen, dus wil ze liever in een winkel kopen omdat we ze daar kunnen passen.
Daar kan ik wel antwoord op geven. Ik weet niet waar in het land je precies woont, maar ik werk bij een winkelketen die deze slippers verkoopt. Ze vallen inderdaad klein, aangeraden word om ze een maat groter te nemen. Ik zal gelijk even voor je kijken of je ze ook op de webshop kan bestellen...
Ik heb ze in Gorinchem gekocht voor mijn dochtertje. Maar weet natuurlijk niet of dat in de buurt is voor je.
Zou je de winkelketen willen pb-en (denk niet dat je dat hier neer mag zetten, of wel????). Mocht er hier in de buurt geen filiaal zijn kan ik overwegen om via de webshop te bestellen. Is 1 maat groter voldoende???
Ik wil je wel pb-en, maar heb niet goed gelezen. Wij verkopen alleen damesmaten, en jij wil de kinderversie Maar ik wil alsnog de winkel wel pb-en hoor meis
Ik heb je een pb-tje gestuurd meis! Hopelijk kan je alsnog een verkoopadres vinden voor de kinder-versie.
Ik heb ze daar een week of 2 geleden gezien, ik stond te twijfelen omdat het me niet zo lekker leek zitten tussen de teentjes dus ik heb voor teva's gekozen, misschien iets minder charmant maar ja, ze zitten haar wel goed haha. Hoewel ik die ipanema's ook leuker vind hoor
Je moet ze inderdaad wel een maatje groter kopen. Bij haar zitten ze nog wel goed maar ze zal er niet de hele zomer mee kunnen doen ben ik bang.. Ze trekt ze wel heel graag aan dus ze zullen wel lekker zitten denk ik dan haha..
De Prenatal hier heeft alleen een ander model, alleen de slippers zeg maar (niet het model waar ik een foto van heb geplaatst). Jammer! Verder zoeken dan maar!
Sorrrry meis, ik heb helemaal niet naar die foto gekeken, zag ipanema staan en dacht gelijk, Prenatal hahahaha. sorry succes met je zoektocht!
Ik vind ze enig en loop zelf erg graag op teenslippers. Maar ik weet nog dat ik ze als kind verschrikkelijk vond zitten, en ik altijd een blaar op m'n grote teen had. Zelf ga ik ze dus niet kopen voor m'n kinderen. Maar ik heb ze van 't weekend gezien bij de schoenenzaak in Batavia Stad (Lelystad).