Helaas is onze auto stuk en moeten we dus aan een andere. We hebben nu een Ford Focus station waar we op zich wel tevreden over zijn. Wat we zoeken: - ruime kofferbak - mogelijkheid tot trekhaak - moet een paardentrailer plus paard kunnen trekken - achterin voldoende beenruimte - benzine Helaas is ons budget niet onbeperkt, dus nieuw of jong gebruikt valt af. We zoeken vanaf 2017. Heeft iemand tips waar we naar zouden kunnen zoeken?
Wij zijn heel blij met onze skoda superb. Skoda octavia hebben vrienden, die is slagje kleiner dan de superb
Wij hadden hiervoor een Peugeot 307 en die auto heeft een ruime kofferbak, voldoende beenruimte en ik vind dat ze niet heel duur zijn. Er zijn wel verschillende meningen over Peugeot qua pech/ onderhoud, die van ons was zakelijke lease, we hadden geen gekke dingen tijdens die periode.
Ik heb ook een Ford Focus Station Laatste keer wel m’n horizon verbreed maar nee, voor mij echt niks anders En het aanbod is ook gewoon nog redelijk groot. Ik heb mijn laatste Focus gekocht in september 2023, 136000 km op de teller. De distributie ketting was al vernieuwd. 6500 euro Was wel even zoeken maar dan krijg je ook wat Waarschijnlijk nu lastig maar je moet er echt tijd insteken Wat ik wel altijd laat doen, is bij mijn eigen garage een algemene check Zo had ik een auto gevonden (een Skoda) die er piekfijn uitzag en en mooi werd verkocht Maar mijn garage was er al snel uit: niet doen
Ik heb een ford Mondeo uit 2006 met trekhaak. Rijdt ik nu 4,5 jaar zonder grote problemen (normale slijtage) incl lange afstanden (Nederland heen en terug 1300km 3-4x per jaar) . Heeft een heerlijk ruime kofferbak. Ik ben er in elk geval onwijs tevreden over. Destijds voor 1250 kunnen kopen dus dat geld heb ik er al lang en breed uit.