Kan iemand mij helpen? Mijn broer stalkt mij al een tijdje via internet. Al jaren geen contact mee gehad. Heeft mij m'n hele leven lang getreiterd. En nu dus weer. Na de geboorte van Jochem zocht ie ineens weer wel contact. Leek allemaal wel leuk in het begin. Maar word er nu zachtjes aan echt gek van. Hij las via hyves al m'n krabbels. Heb hem nu geblokkeerd. Maar hij kan nog wel bij anderen mijn geschreven krabbels lezen, die in zijn adresboek staan. Weet iemand of ik hem ook kan blokkeren bij hotmail, dat ik zijn email ook niet binnen krijg? Want nu zit hij me te zieken via de email. Hoop dat iemand me kan helpen.
het moet wel mogelijk zijn; als je je hotmail opent ga je naar opties (rechtsboven) veilige en geblokkeerde afzenders dan kies je voor geblokkeerde afzenders dan voer je het email adres in, klik je op aan lijst toevoegen en is het adres als het goed is geblokeerd
dat is rot zeg! mag ik vragen hoe je geblokt hebt via hyves? dacht dat dat alleen kon als je die persoon verwijderd. sterkte!
Dank je wel meiden, voor jullie snelle reactie. Ga het gelijk proberen. Bij hyves kan je links in je menu kiezen (de)blokkeren tweeling.
Joepie het is gelukt! Zal nu nog wel via andere emailadressen van hun, mail krijgen maar die kan ik dan ook weer blokkeren. Krijgen hun de email dan retour?
ja dat klopt maar dan staat er je kunt deze persoon niet blokeren omdat ie je vriend is verwijder ik die persoon dan niet?
Tweeling, ik heb ze eerst verwijderd. Maar het bleef nog aanhouden, daarna heb ik ze geblokkeerd. Het is idd knap lastig, omdat het m'n broer is. Maar heb er nooit normaal contact mee gehad. Tot hij me een dag na de bevalling belde in het ziekenhuis. De hoofdverpleegkundige kwam bij me langs om te zeggen dat mn broer gebeld had en dat hij mn telnr. wilde. Zo is het begonnen. Heb er enorm spijt van, dat ik er toen op in ben gegaan. Want hij is nog geen steek veranderd.