welke auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke auto zouden jullie nemen

1. alfaromeo 156/159 station

2. audi a4 avant

3. renault laguna station

4. peugot 306/307 station

5. skoda octavia station

6. citroën c5

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 2bb

2bb Niet meer actief

Haha reken maar! allebei groot fan

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ook verslaafd aan de puzzeltochten? Voor de outsiders 'het is echt niet zo suf als het klinkt' ;)

3. 2bb

2bb Niet meer actief

ok nog ff off topic ;) : puzzeltochten ken ik niet, zal eens gaan kijken! Mijn vriend komt wel binnenkort in de autoweek (papieren versie) te staan met zijn review over de alfa en daar is ie heel opgewonden over! :) Alfarijders zijn een slag apart (in de goede zin van het woord!)

groetjes!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Sorry ook nog even off-topic, maar binnenkort starten ze weer met maandelijks een puzzeltocht in elke keer een andere provincie. Ik word er zelf altijd bloedfanatiek van :oops:. Het idee is mooie tochten maken op plekjes in Nederland waar je normaal nooit komt, tussen de middag gezellig een terrasje pakken en dat gecombineerd met een wedstrijdelement waarin je mooie spulletjes voor je alfa kan winnen.
    Leuk dat je vriend in de autoweek komt. Ik zal eens spieken :D Mijn pa stond volgens mij pas in het alfablad (of een ander blad :-k) met zijn donkerpaarse gerenoveerde Guilette. Misschien nog wel gezien?
    En inderdaad een slag apart haha, maar vaak wel een goed slag ;)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Offtopic vraag aan de mensen met een Alfa: deze alfaclub? http://www.alfaclub.nl/ ? M'n man is 'bezig' om een Alfa V6 motor (uit 'n 164) in onze auto te bouwen en hij zit ook geregeld op dat forum geloof ik. Vind Alfa's ook echt super, we hadden eerst 'n 33 maar die is helaas niet meer :(

Die puzzeltochten zijn altijd wel heel leuk :D We hebben er voor de Matra club eens georganiseerd in Zeeland, echt superleuk.

6. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    De Renault Kangoo is geen mooie auto (daarom staat ie er natuurlijk ook niet tussen:)), maar het is wel de ideale gezinsauto! Je kan er echt alles is kwijt en nog een beetje meer!
    Zeker aan te raden voor lange mensen; zowel voor-als achterin heb je voldoende ruimte!
    Dor de hoogte hoef je niet meer diep door je rug te gaan om je kind in het stoeltje te zetten!
    En dat alles voor een hele redelijke prijs! En ook tweedehands heel goed te doen! De Renaultdealer is gek op ouwe Kangootjes omdat ze zo weer verkopen!

Maar ja als het oog ook wat wil...:)

7. sevtamzel

sevtamzel Lid

5 apr 2007
    56
    0
    0
    adviseur
    almere
    Wij hebben sinds kort de Audi A4 avant. Ik vind hem ideaal met 2 kinderen, en zeer comfortabel

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De Octavia.

Of een VW Passat Station, die dingen zijn zo achterlijk ruim!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zou denk ik voor de Octavia gaan, fijne auto's die Skoda's en weinig gezeur mee met dingen die kapot gaat etc.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad die alfaclub 8) Leuk dat jullie ooit zo tocht hebben georganiseerd. Mijn vader organiseert er een aantal per jaar voor de alfa club, maar wat een hels karwei is dat :confused:. Ik krijg hiervan helemaal de kriebels en zei net tegen mijn vriend dat we in het voorjaar weer met eentje moeten meedoen :D. Ik word overigens altijd erg uitgelachen door mensen als ik vertel dat we regelmatig aan puzzeltochten meedoen. Het klinkt ook zo suffig :rolleyes:

Nou blusvrouw ik zou zeggen koop die alfa 159! Als wij het geld ervoor zouden hebben zou ik nu al naar de dealer sjezen ;)

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik zou voor de Laguna of de Octavia gaan. Heerlijk ruime auto's. Audi is natuurlijk ook een supermooie auto, maar vind ik qua ruimte in de kofferbak wat beperkt. C5 vind ik een oude lullenbak ( nieuwe c5 is trouwens wel erg mooi ).

12. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hier ook een A4, helemaal met bovenstaande eens!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Alfa!

Hier ook een stel echte Alfisten. Wij hebben een 156 sw uit 2002. Hele fijne auto en erg mooi om te zien.

Als ik het geld had zou iik voor de 159 gaan. Wat een mooie auto! =P~

Offtopic, hier ook lid van een Alfa-club, maar dan de "concurrenten": de Alfa156-club. Mijn broertje en vader zitten zelfs in de evenementencrew...

14. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wij hebben een Opel Zafira en die is echt super.
    Lekker veel plaats, 7 zitplaatsen als je ze nodig hebt. Je trekt ze zo uit de grond en zo niet dan heb je een enorme laadruimte.
    Wij vinden hem prima in gebruik en ook geen gedoe mee gehad. Je zit ook nog's lekker hoog dus overzichtelijk.

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    He leuk, wij zijn ook lid van de 156 club. Sinds vorig jaar dus nog niet echt iets meegekregen van de activiteiten. Willen we dit jaar zeker aan mee gaan doen.

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij hebben gisteren een Citroën C5 gekocht. :)
    Bouwjaar 2003.

17. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Audi. De rest is allemaal Italiaanse en Franse rommel (behalve Skoda). Ik heb er slechte ervaringen mee. Er gaat niks boven een Japanner of een Duitser.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij zijn ook al wat aan het rondkijken en wij gaan straks voor een VW Passat Station of een Skoda Octavia station.
    Audi zouden we wel willen maar past niet binnen ons budget.

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een renault laguna station uit 2004
    Heerlijke auto, en wat een ruimte!
    Nog nooit problemen ermee gehad.

20. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

met al de andere hebben we slechte ervaringen gehad, dus kies daarom voor de Audi! die auto's zijn bijna niet kapot te krijgen.. mijn vader heeft een audi 80 station uit 1992.. en heeft gewoon 450.000 km op de teller! (is nog gas ook he), en dat ding blijf maar rijden (natuurlijk wel wat vervangen, maar dat moet je met elke auto)

Deel Deze Pagina