hier een renault laguna station uit 2004. Heerlijk ruime auto! hebben hem nu ruim anderhalf jaar en alleen een keer remblokken hoeven vervangen! hiervoor een ''duitse station'' gehad en 2x kokende motor(vanwege kapotte ventilator), aircopomp stuk..... succus met de keuze!
we zijn nu aan het kijken voor een alfa 156 (toch wel weer) een witte uit 2004 met full options (leren bekleding etc) denk dat deze het word
je weet dat Alfa per 21 april failliet is verklaard. http://www.curatoren.nl/fo/verslag_fail ... ?id=125455 Vond het altijd al jammer dat je met je auto naar een dealer toe moest. Ze gebruikten vroeger al afwijkend gereedschap. Het fijne weet ik daar niet van.
Alfa echt super mooi alleen wel duur in onderhoud maar het rijd alsof je in een sport auto rijd heeerlijk... wij hadden hiervoor een alfa 147 maar omdat me mannetje een lease auto kreeg hebben we hem eruit gedaan omdat hij op diesel reed en nodig een aantal dure dingen vervangen moesten worden. Dus als het een lease is zal ik voor de alfa gaan is het geen lease zal ik voor een audi gaan degelijke burgelijkheid..
wij hebben zelf een VW passat, gaat niks boven VW en Audi..... hebben zitten kiezen tussen Audi A6 avant en de VW passat, en hebben voor de VW gekozen, puur voor de prijs.....was nog niet goedkoop, maar als er iets is is het maken van een VW net iets minder kostbaar dan een Audi....niet dat je daar snel iets aankrijgt. hiervoor hebben we een gewone VW Passat gereden, was 12 jaar oud, 350.000 km op de klok, en die rijdt nu nog steeds rond!!
Wij rijden al jaren Alfa en repareren zelf. Ik heb er nog nooit van gehoord dat er speciaal gereedschap moet worden gebruikt. Hebben wij nog nooit nodig gehad. Overigens rijden heel veel uit onze familie Alfa en ik heb er nog nooit iemand over gehoord. En ik zou desondanks dat ze failliet zouden zijn, echt voor de alfa gaan! \/ Wij willen i.i.g nooit meer anders !!!
nou wij hebben 2 renault laguna's gehad en 2x problemen dus nee dat nooit meer een renault... wij hebben nu een ford focus station en die bevalt zo super goed, we hebben als 2e auto een toyota starlet en dat is echt een geweldige auto!!! ja mijn keuze zit er bij jouw keuzes niet bij hihihi