Toeslagen komen hier altijd de 20e en als dat in een weekend valt de maandag daarna. Denk dus dat het vandaag binnen komt.
nee hier niets binnen. dit is het eerste jaar dat wij er recht op hebben maar ik heb nog steeds helemaal niets gehad!! (tis maar 30 euro in de maand maarja dan nog!)
kindertoeslag stond er niet op vanmorgen. huur krijgen we niet en zorg gaat op rek van vriend, dus geen idee. zou wel erg welkom zijn als het vanmiddag komt!
Hier Postbank/ING en de kinderopvangtoeslag (enige wat wij krijgen) stond er vanochtend om 7 uur al op.
eerste werkdag na de 20e. Kan vandaag dus de hele dag nog. Ook nog wel rond 4 uur. Zit er ook al op te wachten
hier kindertoeslag al binnen. En meer krijg ik niet dus weet ik niet. Zorgtoeslag was bij me vriend ook al binnen. Zaterdag dacht ik al.
kindertoeslag en zorgtoeslag krijgen we. Dat komt altijd de 20e. als het weekend er tussen zit (dus de 20e op zaterdag of zondag valt) dan word het de maandag erop overgemaakt. Dan komt het dus vandaag of morgen ligt er denk ik aan bij welek bank je zit)