Ik heb geen ervaring met 1 van de 4 auto's, maar heb citroen gestemd omdat ik die gewoon het mooist vind. Na alle commotie rondom toyota, zou ik persoonlijk niet kiezen voor een Toyota (maar das naturrlijk persoonlijk)
Ik heb altijd alleen maar Toyota gereden en ben hier super over te spreken. Start altijd (mijn moeder had een Starlet uit '87 en zelfs 3 jaar geleden deed die het nog elke dag zonder problemen ) en rijdt meestal redelijk zuinig (mijn Starlet uit '93 reed gemiddeld 1 op 15/16). Nu hebben we een jongere (Verso uit 2002) en ik blijf tevreden. Rijdt super, nooit problemen en qua onderhoud voordelig want nooit iets geks. En mijn moeder rijdt tegenwoordig een hele leuke Yaris, ook nooit problemen of dure APK's ofzo. Zelfs mijn schoonouders hebben we weten om te praten naar Toyota en die zijn ook erg blij met hun keuze, ondanks het feit dat ze een Prius hebben
Wat er al vaker wordt gezegd ik zou niet voor een Franse auto gaan. Aygo is een hele leuke auto! van die 4 zou ik die kiezen. En aangezien je toch geen kinderen wilt de komende jaren dan is dat een goede optie lijkt mij maar is de kofferbak dan echt zo klein?! Ik heb een autootje aka koekblik en zelfs in de kofferbak past mijn onderstel van de kinderwagen, boodschappen makkelijk en buggy! Niet allemaal tegelijk maar het past wel los van elkaar. En mijn auto is nog kleiner dan de Aygo dus lijkt me sterk dat de boodschappen daar niet inpassen.