We hebben een Fiat Brava. Mooi ruime auto maar als we vantevoren hadden zien aankomen dat er een tweeling zou komen hadden we een nog ruimere auto gekocht. De tweelingkinderwagen past er maar NET in
Wij hebben een Opel Agila. Willen tzt wel een andere want hier passen dan mss wel 3 kids in maar dan verder ook niet veel meer! Ja, wij zelf
Ik heb een Citroën Xsara station en mijn vriend heeft een Mercedes nieuw type....Sorry geen verstand van
Toevallig zeg deze vraag! Wij twijfelden al weken tussen de nieuwste Opel zafira, hyundai Santa fe,Audi A4, en de nieuwste Touran volkswagen. De auto is voor mij omdat mijn man al een mooie luxe heeft en ik heb een Audi A2 maar die is te klein straks. Dus vandaag een spiksplinter nieuwe Touran besteld,de nieuwste die vandaag zelfs voor het eerst in de showroom werd gepresenteerd. Ben er erg blij mee. Jippieeeeeeeeeee! Ik ben erg dankbaar dat mijn man zo'n auto voor me kan kopen en uiteraard God ben ik dankbaar. Moet wel even wachten tot februari............dan wordt ie geleverd.
Ik rij in een VW Golf (hou erg van duitse auto's) en mijn partner heeft sinds een aantal maandjes een nwe Saab 93 station. Heerlijke auto! Erg mooi , sjiek, rijdt heerlijk en super met de hond achterin. Mirre
ook in een kleinere auto kan je een wagen kwijt hoor want hoe lang liggen ze nou eindelijk in zo'n wagen? in de buggy veel langer en dat past altijd wel.. Zelf heb ik een een Fiat Punto en mn man een Alpha maar hiervoor een Honda Civic en daar kreeg ik mn zoontje en 2 honden in hoor hardstikke gezellig.
Ik heb een Toyota Yaris S-line van mei 2005! Op zich een hele ruime auto ondanks hij zo klein oogt! Koffer ruimte is redelijk je kan de achterbank in zijn geheel naar voor schuiven voor evt. meer plaats! Maar of er genoeg plaats is voor een buggy en dergelijke? Zijn er hier mensen met een Toyota Yaris en hebben jullie ervaring met evt buggy en dergelijke? Liefs Pearly
wij rijden audi A4 station. is lekker ruim en ook makkelijk om de hond mee te nemen en hij rijd op diesel en rijd 1 op 20. en ik heb hem elke dag bij huis staan, want vriendlief heeft een auto van de zaak. liefs san.
Wij rijden sinds kort (juli 2006) een nieuwe Mazda 6. Echt een geweldige auto, waar voor zijn geld (je krijgt hem in deze klasse niet goedkoper!) en standaard al heel uitgebreid. Je hebt erg veel opbergruimte en ook een erg mooie auto om te zien. Ik vind hem trouwens ook best zuinig. Hij rijdt gemiddeld (bij ons dan) 1:13. Succes met je keuze! Groetjes, Josien
we hebben een renault scenic grande met 7 stoelen, maar krijgen een renault espace(veel ruimer) heerlijk. de scenic is met 3 kindjes namelijk wel krap achterin(3 kinderstoelen)
Klinkt niet echt zuinig als ik eerlijk ben. Ik ken de mazda 6 niet. Heb op de jonge gezinnenbeurs wel de mazda 5 gezien. Was daar erg over te spreken. Voorin wel wat krap (smal) maar achter veel ruimte.
Ik heb een BMW compact, totaal onhandig want de kofferbak is erg klein... Maar ik ben er perfectly happy mee en ik heb hem ook nog niet zo lang, dus hij blijft gewoon als de kleine er is. Dan maar een beetje passen en meten. Groetjes, Anakin.
kim 79-> das niet heeloud hoor! mijn wagentje i van 91 en ligt er maar net aan wat ik koop wil er wat jaartjes op voorruit gaan maar moet zeggen dat het meer de auto is die aan me wensen moet voldoen, bouwjaar zegt neit zoveel! daarbij is opel gewoon een heel goed merk! ennuh 1:13 is niet heel zuinig joh! Mijn swift loopt 1: 14.5 en we hebben nog een jeep maar helaas hoor je die sleurpen tijdens het rijden! die loopt ongveer 1:6!