Op dit moment hebben wij nog een Daihatsu Cuore uit '99. Veeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein dus! We zijn al een tijdje opzoek naar een andere ruimere wagen, maar we komen er maar niet uit
Hoi Anniek, Wij hebben nu een Suzuki Ignis, net een slagje groter dan de Swift en nog te betalen ook! Succes ermee!
Ik heb een Alfa 146, 1.6, boxer. Ruime auto, maar helaas ook een 3-deurs. Dat wordt prutsen dadelijk! Mijn vriend heeft de nieuwe Suzuki Swift. Klein, maar fijn autotje en ook geen 5-deurs. In zijn auto past amper een kinderwagen. De enige kinderwagen die er net in paste was de Quinny Buzz.
Mijn man rijdt een Audi A4 Avant en een BMW Z3 roadster en ik een Citroen C3 XTR, alleen het onderstel van de kinderwagen past (met enige moeite) in mijn kofferbak, de wandelwageninzet zou dan op de achterbank moeten liggen. Ik heb meestal de buggy bij me..
haha valt op zich wel mee hoor, 1op 10, Ligt er natuurlijk aan hoe je rijdt ( als je lekker gaat terreinrijden, wel meer natuurlijk) Voel me gewoon veilig met deze auto! oh en er zit airco in...geweldig! (heb iknooit gehad, maar wil nu nooit meer zonder! )
Wij rijden een peugeot 206. Op zich bevalt deze prima, maar zal binnenkort wel wat aan de krappe kant worden denk ik..... Ach zien we dan wel weer hoor. Groetjes Miep
Ja maar goed... een Mazda 6 vergelijken met een Swift is niet echt realistisch natuurlijk. Ik bedoel, het is natuurlijk wel een heel ander type auto. De Mazda 6 is een grote gezinswagen (in het segment van de BMW 5-serie en Audi A4). Groetjes, Josien
Mazda 6 is wel te vergelijken met een Skoda Octavia. En die van mij loopt 1 op 20. Dat vind ik nogal een verschil met jouw 1 op 13.
klopt hoor meid... maar dan nog is 1:13 niet zuinig... een grote auto kan ook zuinig lopen... maar prima hoor ik vind 1: 13 ook niet teveel joh ik schrok juist het meeste van de moterrijtuigenbelasting van sommige auto's neem nu bv de bmw 316/318 kost maarliefst 192 per kwartaal! mij trekt een alfa 146 wel.. die kost daarintegen 99.00 per kwartaal! en ook een grote auto! pffff kun je heel wat benzine voor verrijen joh! hihi maar dames bedankt!
Wij rijden in een zwarte Seat Leon Topsport ! Heerlijke auto, lekker veel ruimte zowel voorin, achterin als in de kofferbak. P.S. In mijn album staat een trouwfoto van ons met op de achtergrond onze auto. liefs, misspuma
mazda 323 uit 92 (?). 3 deurs.. ben al aan het zoeken naar iets nieuws. Was helemaal weg vande kia picanto maar nadat ik de kofferbak heb gezien vind ik t wat minder. Iemand met een Picanto? past er een kinderwagen in?
Ik rij een opel commodore station uit 1980 en een opel manta uit 1979. Het is de bedoeling dat de opel commodore de gezinswagen wordt en de opel manta voor het sportieve ! Wij hebben nog geen kinderen, maar ik heb wel twee grote Bouviers, dus dan is een station ook ideaal !