de ultieme swingstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lennylenn, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

was gisteren in de burgerhout en liep toevallig tegen de ultieme swingstoel aan. Het heet de Graco Sweetpeace. Ik kan me niks beters verzinnen voor de momenten dat je het als moeder even druk heb en je toch wilt dat je kindje zich vermaakt. het is veilig comfortabel fijn voor de kleine en het geeft jou de ruimte om ook even bij te komen. Het enige nadeel is dat je het maar tot ongeveer 1 jaar kan gebruiken. (het is nogal prijzig). google het, je krijgt een hele uitleg over wat het allemaal wel niet kan enz enz.

Dat wou ik even zeggen mischien was er iemand wel opzoek naar zo een ding of brengt het jullie op een ideetje.

2. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    leuk ding .
    maar volgens mij kunnen ze er echt geen jaar in hoor .

Ik heb er ook 1 gehad maar dan een ander merk maar zodra ze hier konden draaien wouden ze er echt niet meer in en deden ze er alles voor om er maar uit te komen .

Wat noem je prijzig trouwens?

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    269 euro zie ik op de site van babypark staan. inderdaad behooooorlijk prijzig. Die uk van mij vermaakt zich prima in zijn wipstoeltje. Maar het ziet er inderdaad luxe en leuk uit. Ik zou er alleen nooit zoveel geld voor neerleggen. Maar das uiteraard voor ieder persoonlijk. ;)

4. lennylenn

ja klopt 269 euro. idd duur maar wij doen om en om een grote aankoop dus dit moet mn vriend betalen. en tjah of ze echt tot een jaa erin kunnen..kreeg wat info van de verkoopsters mee en dit wordt ons eerste kindje dus ik zal dr maar moeten geloven. maar ik ben helemaal verliefd erop dus het zal me wat als dat kind voor het eerstje jaar niet meer erin past..dan is er in de tussentijd nog wel bij iemand een nieuw babytje geboren die dat ding wilt hebben :D...kon een gewiht tot 12 kilo dragen..dats toch ongeveer een jaar?

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hij ziet er absoluut mooi uit ,maar wat een belachelijke prijs :confused: Als je een beetje een groot kind heb kunnen ze er misschien met 7 maand al niet meer in. Het lijkt me een beetje maxicosiformaat als ik het zo zie. Nou er zijn heel wat kinderen die daar met 7 maand niet meer in kunnen. Dan is het zonde geld denk ik. Dan zou de fisherprice rainforest een stuk voordeliger zijn en die kon ook veel dezelfde dingen :D
    Maar ieder voor zich natuurlijk. Mocht je hem wel kopen veel plezier van je aankoop :D

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    toevallig zag ik hem laatst staan bij een babyzaak. Ik twijfel nog heel erg tussen de graco en die van fisher price.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dat ding zul je echt maar een paar maanden gebruiken. En als je een beetje een groot kindje hebt wat wat sneller in de ontwikkeling is zul je er helemaal kort gebruik van kunnen maken.

ik geef het zelf max 6 maanden..en dat is echt de max..

8. lennylenn

nee ik ga toch voor de graco..ik heb em nog niet maar ik blijf er maar aan denken. en als het echt so is dat mn kindje mischien groter is en korter erin kan..ach jo dan heeft hij/zij er ff plezier van gehad en kan ik iemand anders er blij mee maken.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ahum 269 euro :confused: . Wij hebben een papasan trilstoeltje gehad van Fisher price, die was geloof ik iets van 50-60 euro, en vraag me echt af of het zo'n verschil maakt voor een kindje. Een verschil in de portomonnee is het zeker!

Het is een leuk ding, maar wat ontzettend zonde van het geld. Of je moet het heel breed hebben en het maakt allemaal niet uit.

Met 4,5 maand probeerde mijn kleine meid al uit het papasan stoeltje te komen. Wanneer ik dr nu in leg begin ze te rommelen dat ze eruit wilt en uiteindelijk eindigt dat in huilen. Het stoeltje staat dus al een maandje in de berging. Ze zit nu lekker bij mama in de keuken in haar kinderstoel. Edit: of ze speelt natuurlijk in de box of onder haar speelboog

Uiteindelijk moet je het allemaal zelf weten natuurlijk ;)

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dat stoeltje die jij hebt meryem vind ik echt super..maar zelfs 50 euro vind ik duur voor een wipstoeltje..omdat ze er echt niet zo lang in zitten..

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Is inderdaad wel vergelijkbaar met de schommels van fisherprice, alleen nog duurder....
    Maar na een maand of 6 kan je kind hier waarschijnlijk niet meer in, misschien tot max 8 maanden. Dan willen ze er namelijk uit gaan hangen, en dan zijn ze te gevaarlijk.
    Ik heb voor onze schommel 100 euro betaald, en dat vond ik echt het max. En idd 2x 6mnd gebruikt (kleine/lichte kindjes)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

het lijkt me niet dat ze tot een jaar hier in kunnen.dit in voor de echt pasgeboren baby.altans dat zeggen ze bij graco het is een new born soother
    dus waarschijnlijk zal het voor de eerst 2a3 maanden zijn en niet tot een jaar.
    dan is het echt een belagelijk hoge prijs
    ik heb er een van fisher price de newborn to todler is gewoon een schommel stoel met trilfunctie waar ze tot ongeveer 3 jaar in kunnen mijn pas geboren nichtje vind het een heerlijk ding en haar zus (2) zit er thuis ook in om een keer tv te kijken

Deel Deze Pagina