Ik gebruik eigenlijk tot nu toe altijd pampers en ben daar erg tevreden over. Maar ik heb twee luiertaarten gekregen met andere luiers en wil ze eigenlijk toch wel gebruiken. Heb alleen geen idee welke het zijn. Het zijn luiers met als plaatjes vliegtuigjes en paddestoelen in de band. Herkent iemand ze en zijn ze goed? In de andere taart zitten luiers van de eros nummer 2. Wanneer kun je deze gebruiken en zijn deze ook ok? Heb er namelijk geen zin in dat ik door wisseling van merk luieruitslag ofzo ga krijgen... Alvast bedankt!
ik herken m niet, maar over die luieruitslag zal toch wel meevallen hoor, niet? En nummer twee ga je gebruiken als de nummer 1 te strak zit, dit zie je aan de afdrukken in de beentjes enz, wij gaan hier nu naar nm 4 want nm 3 heeft ze te veel afdrukken die rood zijn dus die zijn gewoon te klein...
Etosluiers zijn prima hoor. Nr 2 kan je met 4 kilo gebruiken, dus al heel snel na nr 1. Die afbeeldingen herken ik niet
gewoon de luiers uit de taart tussen je andere luiers door gebruiken... en voor de maat leg ze eens op elkaar dan zie je het wel of ze veel groter zijn of niet.... en van etos kan je ff in de winkel spieken...