Is altijd een moeilijke eter geweest en nu Heeft die niet echt eetlust . Hij is best dun. Ik zie al z'n botten . Is er geen poeder of siroop om hem zien aan te komen?? Ik dacht fenegriek maar dat is voor volwassene helaas.
Bij alles wat hij eet volle variant geven volle melk yoghurt evt Griekse yoghurt en als fruit een x avocado Evt wat nootjes als hij dat lekker kind
Is hij ook echt te mager? In zijn groeicurve bedoel ik, in verhouding met de lengte? Je zou een diëtist kunnen bellen of er iets voor kinderen aan poeder of drank.
Ik zou in jullie geval dan even een consult bij een diëtist aanvragen, daar ben ik voor onze zoon ook geweest vanwege erg kieskeurig eten en heeft ons veel geholpen!
Onze oudste van 7 jaar is te dun. Hij heeft een te laag bmi. Hij is 110cm met 15 kilo. Ik geef hem van alles volle producten. Hij eet wel goed overigens. Maar hij judoot twee maal per week, zwemt 2 uur per week, fiets veel, speelt altijd buiten.. Ik hou m wel in de gaten, weeg hem elke week ivm oa een hartafwijking. Hij heeft t wel altijd koud.