hoii youame krijgt elke avond tegegen 5 uur een half potje groente wil der daarna nog een toetje geven wanneer zijn jullie begonnen met danoontje start? gr marline
Niet... ik heb Kaylee altijd gewone yoghurt gegeven zonder toevoegingen van suiker oid... De biologische milde yoghurt van de appie vindt ze t lekkerste, maar eigenlijk eet ze alles wel van yoghurt. Toen ze zeven maanden was ben ik daarmee begonnen.
7mnd en met volle produkten zoals yoghurt en kwark halfvolle zijn de eiwitten nog te groot en kan je kleintje last van krijgen (krampjes)
Kylian krijgt gewoon een beetje yoghurt, op het internet had ik ook gelezen dat je kinderen tot een jaar of 3 het beste volle producten kan geven. Het cb hier zei dat ik hem wel een beetje halfvolle yoghurt kon geven. Ik ben in dit advies niet meegegaan en geef dus volle yoghurt. De ene keer krijgt hij het puur en de andere keer een beetje diksap (is dus zonder suiker) erdoor. Afgelopen week dacht ik laat ik hem eens verwennen met van die danoontjes, nou hij vind er niet veel aan, hij eet het wel maar niet met het enthousiasme waarmee hij yoghurt eet. Groetjes Anita
Yoghurt, danoontje, hier maakt het niets uit. Het einde levert altijd luidt protest op! Rick smult er dus lekker van.
ik geef danoontje start ook aan mijn zoontje hij vind het geweldig het geeft een groot protest als het op is. is eigenlijk met al het eten haha vreetwolfje.
Ik geef Jamie nog geen toetje, maar ik denk als ik jullie verhaaltjes zo lees dat ik dat ook maar ga doen! Hij is toch inmiddels op 7 maanden, dus dan kan dat toch wel?
Joey krijgt nog geen toetje... Heb wel eens danoontje start gekocht, maar toen was er een of ander consumentenprogramma waarin te zien was dat het stijf staat van de suiker , dus na 1 kuipje heb ik het weggegeven Yoghurt vind ik ook wel een goed idee, ik wist niet dat je beter volle producten kan geven, nooit van gehoord (waar zo'n forum wel niet goed voor is!)... Ik heb alleen magere yoghurt in huis, als het echt beter is volle te halen, dan doe ik dat wel. Met een scheutje roosvicee kan ik wel proberen.
Danoontje start is vanaf 4 maanden. Lynn kreeg het vanaf een maand of 5. eerst een paar hapjes en nu soms een heel potje. Ligt eraan of ze goed groente heeft gegeten. heeft ze veel groente gegeten dan eet ze geen danoontje, is dan teveel voor haar. Je mag het dus al gewoon geven hoor.
In Roosvicee zit ook suiker, daarom gebruik ik diksap, dit is geconcentreerd vruchtensap zonder toegevoegde suikers. En zelf lust ik geen roosvicee, dat speelt natuurlijk ook een rol mee Groetjes Anita
Er is 1 variant van roosvicee waar geen suiker inzit Daar let ik op, want ik ben erg anti-suiker geven aan Joey. Hij krijgt niets waar suiker aan toegevoegd is, op een hele enkele keer voor lekker na. Hij krijgt diksap inderdaad, of roosvicee (maar dan wel die zonder suiker ). Ik vind die roosvicee zelf ook lekker, dus vandaar dat die altijd in huis is
Ik zou Evi best een toetje willen geven, maar ze krijgt rond 7 uur voor ze naar bed gaat ook nog een fles melk. En die wil ik eigenlijk nog niet opgeven want dat is altijd zo'n lekker moment.....