danoontje start

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii youame krijgt elke avond tegegen 5 uur een half potje groente
    wil der daarna nog een toetje geven wanneer zijn jullie begonnen met danoontje start?

gr marline

2. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Niet... ik heb Kaylee altijd gewone yoghurt gegeven zonder toevoegingen van suiker oid... De biologische milde yoghurt van de appie vindt ze t lekkerste, maar eigenlijk eet ze alles wel van yoghurt.

Toen ze zeven maanden was ben ik daarmee begonnen.

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    7mnd en met volle produkten zoals yoghurt en kwark

halfvolle zijn de eiwitten nog te groot en kan je kleintje last van krijgen (krampjes)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb danoontje start bij de jongste vanaf 6 maanden gegeven.

Kwebbel

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kylian krijgt gewoon een beetje yoghurt, op het internet had ik ook gelezen dat je kinderen tot een jaar of 3 het beste volle producten kan geven.
    Het cb hier zei dat ik hem wel een beetje halfvolle yoghurt kon geven.
    Ik ben in dit advies niet meegegaan en geef dus volle yoghurt.
    De ene keer krijgt hij het puur en de andere keer een beetje diksap (is dus zonder suiker) erdoor.

Afgelopen week dacht ik laat ik hem eens verwennen met van die danoontjes, nou hij vind er niet veel aan, hij eet het wel maar niet met het enthousiasme waarmee hij yoghurt eet.

Groetjes Anita

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yoghurt, danoontje, hier maakt het niets uit. Het einde levert altijd luidt protest op! Rick smult er dus lekker van.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik geef danoontje start ook aan mijn zoontje hij vind het geweldig het geeft een groot protest als het op is. is eigenlijk met al het eten haha vreetwolfje.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik geef Jamie nog geen toetje, maar ik denk als ik jullie verhaaltjes zo lees dat ik dat ook maar ga doen! Hij is toch inmiddels op 7 maanden, dus dan kan dat toch wel?

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman kreeg met 6,5 maand danoontje start.
    Nu vanwege KMA weer gestopt haha.

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook rond 6 / 6,5 maand begonnen met een toetje en danoontje vindt ze toch het lekkerst :)

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey krijgt nog geen toetje... Heb wel eens danoontje start gekocht, maar toen was er een of ander consumentenprogramma waarin te zien was dat het stijf staat van de suiker :( , dus na 1 kuipje heb ik het weggegeven :rolleyes:

Yoghurt vind ik ook wel een goed idee, ik wist niet dat je beter volle producten kan geven, nooit van gehoord (waar zo'n forum wel niet goed voor is!)... Ik heb alleen magere yoghurt in huis, als het echt beter is volle te halen, dan doe ik dat wel. Met een scheutje roosvicee kan ik wel proberen.

12. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Danoontje start is vanaf 4 maanden. Lynn kreeg het vanaf een maand of 5. eerst een paar hapjes en nu soms een heel potje. Ligt eraan of ze goed groente heeft gegeten. heeft ze veel groente gegeten dan eet ze geen danoontje, is dan teveel voor haar. Je mag het dus al gewoon geven hoor.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    In Roosvicee zit ook suiker, daarom gebruik ik diksap, dit is geconcentreerd vruchtensap zonder toegevoegde suikers.
    En zelf lust ik geen roosvicee, dat speelt natuurlijk ook een rol mee :)

Groetjes Anita

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Er is 1 variant van roosvicee waar geen suiker inzit ;) Daar let ik op, want ik ben erg anti-suiker geven aan Joey. Hij krijgt niets waar suiker aan toegevoegd is, op een hele enkele keer voor lekker na. Hij krijgt diksap inderdaad, of roosvicee (maar dan wel die zonder suiker ;)). Ik vind die roosvicee zelf ook lekker, dus vandaar dat die altijd in huis is :oops:

15. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    waar haal je danoontje start ben zonet bij piosz geweest maar kon ze nergens vinden :( :(:

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bij de supermarkt... de een heeft ze wel, de ander niet ;)

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    AH heeft mijn vriend ze gekocht volgens mij

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ik kocht ze ook bij AH

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    de bas van der heijden heeft ze hier ook.

20. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik zou Evi best een toetje willen geven, maar ze krijgt rond 7 uur voor ze naar bed gaat ook nog een fles melk. En die wil ik eigenlijk nog niet opgeven want dat is altijd zo'n lekker moment.....

Deel Deze Pagina