Welke autostoel na groep 0?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamama1, Feb 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamama1

Mamama1 Lid

Jun 5, 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het door het grote aanbod niet meer.

Wij hebben zelf geen auto en zoeken dus een stoeltje voor incidenteel gebruik. Soms 1-2 keer per maand soms 3 maanden niet.

Ik wil er dus niet teveel aan uitgeven maar wel een veilige keuze maken. Moeilijk...

Wie heeft er raadt?

2. Mamama1

Mamama1 Lid

Jun 5, 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat achterwaards vervoeren het veiligst is maar die stoelen zijn me te duur.

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

Jul 28, 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik lees mee, wij zaten te denken aan de Maxi Cosi Tobi.
    Ook geen eigen auto en ongeveer 3 a 4 dagen per maand een auto te leen, wel iets vaker dus.

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Een Joie Tilt is 150 euro. Achterwaarts tot 18 kg. Makkelijk te installeren met alleen de autogordel. Gaat eigenlijk op dezelfde wijze als een maxicosi.
    Een MaxiCosi Tobi kost meer volgens mij.

Ik weet natuurlijk niet in welke prijscatagorie je zoekt.

5. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
  6. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij hebben wel een auto en ben erg te spreken over de lief! auto stoel voor groep 1-2-3 voor onze dochter. zijn we gelijk voor alle groepen klaar. makkelijk in de auto te zetten en makkelijk om dl in te zetten.
    kost wel 150 en is gewoon voorwaarts. maar ja dan hoef je niet straks voor groep 2 en 3 weer een nieuw stoeltje te kopen.

P.s wij hebben in de andere auto (sorry luxeprobleem) de maxi cosi tobi voor groep 1 en ik vind dat een onding. kan er niet goed mee overweg. die van lief dus wel. maar ja mijn advies. test in de winkel goed uit! want dat de tobi voor mij niet prettig werkte kwam ik dus thuis achter en liep ik te klooien om dl er in te krijgen. bovendien was dat ding 250 euro. wij dachten er goed aan te doen. dus zo zie je maar.

7. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Waar kan je deze bestellen?
    Ivm mijn jongste dochter die ook zo hard groeit.
    Heb mijn andere verkocht omdat dochtertje van 3 jaar er niet meer in pastte.

8. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier hetzelfde: we gebruiken Greenwheels en incidenteel huren we een auto. Wij hebben de Maxi cosi tobi. Ik heb er niet eens echt over nagedacht, want ik kon ze toevallig overnemen van een vriendin. Vind ze prima vast te zetten met de gordel (wel eerst even het youtube filmpje gekeken voor ik het snapte :D).

Share This Page