Dag na inenten huilerig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chica82, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Mijn baby heeft gisteren voor het eerst zijn inenting gehad, gisteren leek ik weinig van hem te merken, hij sliep veel, zijn temperatuur was ietsje hoger, precies 37.5. Nu vandaag was hij wel af en toe vrolijk, maar de hele dag door wil hij niet slapen...zodra we hem in zijn bedje leggen zet hij het op een krijsen. Normaal gesproken jammert hij een beetje en valt dan in slaap, maar het is nu al bijvoorbeeld een uur lang 10 minuutjes stil en dan begint hij weer. Kan dit nog een reactie zijn van de inenting van gisteren? Op het CB zeiden ze dat als hij niet binnen 3 uur ergens last van krijgt dat hij dan ook niet meer ergens last van zal krijgen...maar dan vraag ik me af waar dit plotseling huilen dan vandaan komt, verhoging heeft hij niet meer namelijk...

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

kan zijn dat hij er wel last van heeft hoor, Tis nieuw hier verschilt het heel erg ook ,de eerste keer heeft ze alleen maar geslapen en de 2e keer en paar dagen heel huilerig en daarna weer gewoon zichzelf..

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Een paar dagen zelfs? Ok dus misschien komt het inderdaad daardoor. Hij vindt het natuurlijk nooit leuk als ik hem in bed leg maar meestal klaagt hij dan echt een minuutje en valt in slaap. Ik was al bang dat dit nu plots gaat veranderen...hij is trouwens meteen stil als ik hem oppak en met hem rondwandel, maar zodra ik hem weer in het bedje leg begint hij meteen.

4. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Hier ook pas na een dag een reactie op de prikken. Zoon heeft een aantal nachten zeer onrustig geslapen, steeds krijsend wakker worden. Volgens cb had dit niets met de prik te maken en had hij waarschijnlijk iets anders onder de leden (het bekende standaard antwoord van het cb), maar ik weet wel beter...gelukkig was hij na een paar dagen weer zichzelf. Komt goed hoor, even geduld en als het zo blijft even met je huisarts overleggen en melden dat het na de prikken is begonnen.

Sterkte ermee!
    Groetjes
    Juliette

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou, ik denk dat je na 3 uur ook nog wel reactie kan krijgen? Ze prikken in een spier en je kan ook na die 3 uur nog spierpijn krijgen? Onze meid heeft eerst heftig gehuild en toen viel ze in slaap van moeheid. Na een uurtje weer krijsend wakker, echt een pijn huiltje. 's Nachts werd ze ook nog een keer wakker, echt van de pijn volgens mij. Ik heb haar lekker een pcm zetpil gegeven, voor die ene dag... Ik zou ze gewoon lekker verwennen, ze zijn nog zo jong als ze de prikken krijgen! Helemaal als je volgens het CB schema ent..

6. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ka vertelde mij dat dit tot een week kon duren dat ze er last vsan kunnen hebben. Je moet maar denken dat dit voor hun eigen goed is. Mochten ze koorts krijgen mag je altijd een poepsnoepje (perdolan) opsteken kon geen kwaad vertelde hij me

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Misschien nog last vanzijn beetjes? Er zijn toch behoorlijke naalden ingegaan.
    Hier had ons ventje het meeste last van de naalden had ik het idee. Savonds een temp van 37.8 maar verder geen byzonderheden.

Deel Deze Pagina