baby bijna 5 maanden elke nacht klaarwakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesje1982, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    help, help!

onze zoon is vanaf zn geboorte elke nacht klaarwakker, eerst dachten we nog dat ie t dag/nachtritme nog niet had, maar inmiddels bij bijna 5 maanden is dat echt wel goed.

om 19u-19.15u gaat hij naar bed en is dan ook echt moe. dan slaapt ie door, verschillend soms om half 12 een speentje, en dan begint ergens tussen half 2 en half 4 t gedonder....

hij was eerst een uur, toen anderhalf en inmiddels al bijna 2 uur wakker..... hij ligt in bed te kletsen of te mopperen, heel af en toe een jengeltje, maar we halen hem er niet uit, het is een voeding en dan weer in bed na zn boertje.

als ie jengelt geef ik zn speentje terug, en verder lig ik in bed te luisteren naar zn geklets, vannacht was t weer raak van half 2 tot bijna 4 uur, en toen was meneer om 6u weer wakker, ik kan niet meer....

dus iemand tips? hij slaapt overdag niet te veel, als hij minder slaapt is ie echt moe en jengelt hij.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Misschien overdag wat moeier maken en zo dus het ritme verschuiven? Wat doe je zoal op een dag? Hij heeft geen honger neem ik aan?

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hij krijgt een voeding, maar t is niet dat ie huilt van de honger. hij speelt echt en kletsen.

overdag doen we boodschapjes, visite bij oma, maar ook wel eens een dag thuis. ik merk geen verschil in dagen.

vandaag wel van plan m eens wat meer wakker te houden, dan maar wat gejengel....

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Pas wel op voor oververmoeidheid, dan is het pas echt feest! Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar wat wij standaard eigenlijk doen is douchen 's avonds of in het badje. Daar wordt ze lekker rozig van :D bovendien slaapt ze zo verschrikkelijk weinig op de dag (met geluk een uurtje of 4 bij elkaar) dus rond 20.00 is ze gewoon bekaf en slaapt.
    Misschien douchen proberen? Wij nemen haar hier op de arm.

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ook al geprobeerd........

mn dochter vertpoonde als baby t zelfde gedrag

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Als hij niet huilt gewoon laten liggen.
    Een nachtje oordopjes in en vragen aan je man als hij je wakker maakt als hij echt begint te huilen.
    Zou ook als hij niet begint te huilen geen fles meer geven.
    Misschien dit paar nachtjes proberen........

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb het hier momenteel ook, misschien hoort het er ff bij..

Deel Deze Pagina