Welke autostoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosje08, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Ik wil binnenkort een autostoel voor mij dochter aanschaffen. Ze past bijna niet meer in de maxicose.

Maar ik weet totaal niet welke?

Ik wil niet te veel geld uitgeven. Heb al bij paar winkels goeie aanbiedingen gezien, maar omdat ik niet weet welk goed is, kan ik geen keus maken..
    Via internet heb je ook leuke aanbiedingen maar weet toch niet of het verstandig is om zonder er in te zitten te bestellen.

Weten jullie miscchien welke autostoel ik het beste kan aanschaffen?

liefs Roosje

2. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    hoi
    ik zou je aanraden om toch naar een winkel te gaan al is het alleen maar om te kijken welke stoel beter bij je kindje past
    toen mijn dochter toe was aan een andere stoel heb ik bij prenatal de maxi cosi en de romer geprobeerd en ze zat veel beter in de romer (voor andere kindjes weer de maxi cosi verschilt per kind) en als je niet zoveel geld uit wil geven in mijn auto (we hebben er twee) heb ik een tweedehands stoeltje gekocht via marktplaats ook van romer en daar is niks mis mee succes:)

3. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Let heel goed op of de autostoel ook in jouw merk/ type auto past. Ze zijn niet allemaal universeel. Wij hadden een MC Priori fix en die bleek achteraf niet in onze auto te mogen (steunpoot mag niet als er een luikje in de bodem zit). We hadden m al tijden in huis, konden niet meer ruilen en daar zaten we dus met een in die auto onbruikbare stoel.

Deel Deze Pagina