Wij zijn vandaag gaan kijken voor een autostoel voor onze kleine man. Nu zijn we aan het twijfelen of we een maxicosi toby of een römer autostoel zullen gaan halen... Heeft er iemand tips over deze stoelen.. Ik vind het erg moeilijk om te kiezen...
Ik heb ook de autostoel van Römer voor mijn dochtertje en vind het een super stoel, ze zit en ligt er heerlijk in. Voor mijn zoontje heb ik de stoel van de Hema maar dat vinde wij echt een bagger stoel. Binnenkort gaan we een vervolgstoel kopen voor hem dus dan zijn we gelukkig van de Hema stoel af. Denk dat je het beste even bij een winkel kan gaan passen want niet ieder kindje zit even fijn in een stoel. Succes met je keuze.
Mijn meisje van bijna 7,5 maand oud komt nu ook met haar hoofdje boven de rand van de maxicosi uit,cb en ka adviseerde mij om overt de stappen op een vervolg autostoel,omdat haar hoofdje dus nu boven de rand steekt heeft ze geen bescherming meer. Ik stap nu over op de Narnia omdat die net als een maxicosi tegen de rijrichting in geplaatst kan worden Dus dan bij een noodstop komt haar hoofdje net als de cosi tegen het stoeltje naar achter gedrukt. Vind het zo jammer,maar volgens mij heb ik al de grootste maxicosi(heb de pebbles die tot 13 kilo gaat) Ze is nu 76 cm lang en jammer genoeg nu dus te lang voor de cosi(lange boven lichaam). Welke autostoel kan je nog meer tegen de rijrichting in plaatsen?
Hier ook de römer voor ons meisje en wij zijn er erg blij mee .. Ons meiske heeft er geen enkel probleem mee erin te zitten ze valt vaak ook heerlijk in slaap Hij i ok heel eenvoudig te bevestigen. Deze hebben wij
PAssen idd de beste optie. De oudste gaf duidelijk aan dat hij een maxicosi niks vond maar de Romer wel. Nu voor de jongste een aangepaste stoel voor gipsbroek maar ben blij als ze weer in een normale stoel past. Geeft een veiliger gevoel.
Wij hebben (sinds vandaag) een Maxi Cosi Tobi. Mijn zoontje zat zowel in die als in de Romer prima, en dan vond ik de MC zelf net even wat gebruiksvriendelijker. En hij zit lekker hoog, dus dan goed om zich heen kijken.
Wij hebben voor beiden kids de Tobi. Ben er zeer tevreden over. Voor de jongste heb ik ook gedacht aan een Römer. Ze zat in beiden goed. Echter de ligstand van de Tobi zou iets verder gaan dan de Römer, volgens de verkoopster. Daarnaast is de Tobi hoger, waardoor ze goed naar buiten kunnen kijken. Dus hebben we toch weer gekozen voor een tobi.
Kiddy Autostoelen | Comfortabel en veilig | Babypark wij hebben deze, is niet echt moeders mooiste, maar dochter zit er prima in, (vind het zelfs leuk) én is beste getest... (van de vooruitzittende stoeltjes) wou het even mee geven! Succes met je keuze!