Aankondiging baby op komst op vieren verjaardag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ikke88, 3 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Binnenkort vieren m'n vriend en ik onze verjaardag, dan hebben we net een termijnecho achter de rug en willen we graag vertellen dat we er nog een kleintje bij krijgen. Nu dacht ik aan m'n zoontje een shirt aan te trkken met een leuke tekst erop, 'ik word grote broer' vind ik een beetje afgezaagd. Hebben jullie nog leuke of creatieve ideeen:D? Bedankt alvast!!

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    T shirt met tekst op de voorkant ' geef me een kusje' en op de achterkant 'ik krijg een broertje of zusje!'

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben onze nu jongste wel een shirt aangedaan met "Ik word grote broer" en het leuke was dat we best tegen veel mensen nog moesten zeggen "Joh, hij is echt groot geworden, we hebben allemaal nieuwe kleren gekocht. Hij heeft nu ook een nieuw shirt aan" en ze het dan nog niet meteen zagen... Wij lieten overigens vakantie foto's zien, en dan in het mapje een foto van de echo. Die was helemaal leuk want op onze echo zag je wat heel bijzonders ( Zie onderschrift )

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Ik had geboorteballonnen tussen de gewone ballonnen gehangen. De mensen hadden wel een kleine hint van mijn moeder nodig hihi. Maar wel erg leuk.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik weet niet of je een taart bestelt of maakt? Misschien leuk om er een 'geboortetaart' van te maken?

6. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! De ballonnen en taart zijn ook erg leuke ideeen zeg! Leuk!

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een t-shirt aangedaan met de tekst "ik heb de ooievaar gebeld en een broertje of zusje besteld".
    Super leuke reacties gehad!

8. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    rondgaan met geboorte chocolaatjes? (chocola met muisjes erop)

9. Mummy14

Mummy14 Lid

5 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kleurplaat met 2 grote harkpoppetjes en 2 kleine harkpoppetjes laten inkleuren (bekrassen) door ons zoontje van 1 jaar oud. Op het hemdje van de poppetjes hadden we 'papa' 'mama' en op de kleine poppetjes de naam van ons zoontje en een vraagteken gezet.

Deze opgerold en met een lintje erom aan opa en oma laten geven door ons zoontje. Leuk om de reactie te zien toen het overging van kinderlijk compliment geven naar vol verbazing opkijken.:D

10. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Mini tompoucen van de Hema met een afbeelding van de echo erop of een andere baby gerelateerde afbeelding. Ik denk dat je hier de hele dag/avond plezier in hebt aangezien vaak niet alle visite tegelijk komt en je zo wel iedereen 1 op 1 kan vertellen van het mooie nieuws.

Gefeliciteerd trouwens!

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hadden dus wel gewoon de tekst op het shirtje staan dat ze grote zus werd.
    Nou het maakt niet uit wat er op het shirt staat want we hebben tegen bijna iedereen moeten zeggen heb je haar shirtje gezien? Wat staat er op?

Deel Deze Pagina