Nou het zit zo.. Mijn vriend heeft eerst 2 jaar een brommerverzekering gehad schadevrij en daarna 1.5 jaar een autoverzekering , ook schadevrij. Inmiddels is dat al + - 3 jaar geleden.. In de tussentijd heeft hij 2 auto's van de zaak gehad, 1 bij het eerste bedrijf zo'n 2 jaar en 1 auto bij het tweede bedrijf waar hij nu werkt. Ik had gehoord dat je bij je werkgever kan vragen om een verklaring dat je schadevrij hebt gereden, maar aangezien hij bij die eerste werkgever in een conflict zat, is dat denk ik geen optie In die tussentijd heeft hij dus geen prive auto gehad...
dan moet je een royementsverklaring hebben en die is maar een jaar geldig, daarna vervalt al je opbgebouwde korting.
Als het klopt wat ik op internet lees, dan krijg je zo'n verklaring als je verzekering beeindigd is..en dat zou dan 3 jaar geleden gegeven moeten zijn. En dan zou die verklaring verlopen zijn. Mijn vriend zijn ouders hebben die gegevens toen weggegooid, omdat zij dachten het niet meer nodig te hebben..en ik denk niet dat je nu nog zo'n verklaring kan krijgen 3 jaar later ? haha
die moet je zelf aanvragen na het beeindigen van een verzekering en die is dus een jaar geldig zoals ik net uitlegde. Die krijg je dus niet meer. Ik bedoelde dat hij daarom zn jaren dus kwijt is.
Dames die bij Ditzo zitten.... er is een reden dat ze zo goedkoop zijn!! Let goed op de kleine letters en dat je bij Ditzo ook een Rechtsbijstandverzekering hebt afgesloten. Wij hebben onze Rechtsbijstand namelijk ergens anders en afgelopen zaterdag is een gozer van 19 met zijn Honda Civic in onze achterkant gedoken. (Veel schade!) Ditzo zegt gewoon vrolijk tegen ons 'zoek het zelf maar uit waar je je schade verhaalt want je hebt je Rechtsbijstand niet bij ons dus wij doen niks voor u' En bedankt dus Ditzo voor deze fijne service!! Wij gaan dus opzeggen als dit afgehandeld is (lees : de schade zelf bij de tegenpartij hebben verhaald) Ze drukken namelijk kosten door de klanten lekker zelf alles te laten regelen, dus als je niet veel kaas hebt gegeten van verzekeringen dan moet je vooral NIET bij DITZO zijn!! Overigens schrok ik van de verhalen die op Google te vinden zijn over Ditzo want die zijn niet best.
Ik zit bij de Hema. Heel goedkoop en klantvriendelijk. Ik heb zeer slechte ervaringen met ohra. Het is een administratieve rodzooi daar.
Ik heb mijn keuze vrijdag gemaakt en ben uitgekomen bij PolisVoorMij. Super voordelig.. Bij de consumentenbond stond dat zij uit kwamen op de voordeligste tegen goede voorwaarden. Ik kwam bij hema ook boven de 70 euro uit en dan had ik ook nog eigen risico moeten betalen bij schade.Ik ga vanaf nu 40 euro per maand betalen voor een all risk verzekering incl inzittenden etc. Zonder eigen risico te hoeven betalen en inclusief no- claim beschermer. Op de site staat ook een personality scan en als je die goed gemaakt heb krijg je ook een korting van 10%. Krijg ook een apparaat onder mijn dashboard, zodat ze kunnen kijken of ik rustig rijd en als je rustig rijdt krijg je tot hooguit 20% korting extra. Vond het trouwens wel goed klinken dat ze met zo'n apparaat ook je auto kunnen opsporen als hij gestolen is. Klinkt allemaal misschien te mooi om waar te zijn, maar vindt het de moeite waard om het te proberen bij deze kleine maatschappij. Tot nu toe hebben ze een snelle service geregeld. Hopelijk gaan ze niet failliet
Nou heb ik daar ook even gekeken, maar ik kom toch echt wel op een stuk meer uit als bij mijn verzekering En ik heb 9 schadevrije jaren. Maar ik heb natuurlijk een andere auto haha.
Ooh.. Nou deze kwam bij mij toch echt het allervoordeligste uit , scheelt zeker wel tussen de 20-30 euro per maand met andere voor mij.
onna onna verzekering voor vrouwen (mannen ook welkom hoor), Ik zocht ook een goedkope voor mij nieuwere auto. na veel kijken en opvragen kwam ik hier terecht en heb al een allrisk voor 60 euro incl pechhulp en handtasverzekering terwijl ik bij groene land e.d. al meer als 100 zou betalen. Zonder allrisk is het natuurlijk nog goedkoper. Ik kende onna-onna niet dus gelijk rondkijken bij radar en de consumentenbond en stond goed aangeschreven! moet zeggen ze zijn heel goed bereikbaar en klantvriendelijk. Oh zie net dat je ze niet kan bereiken, dat is niet zo goed natuurlijk! Ik heb ze al een paar keer gebeld en dat ging goed... maar je hebt je keuze al gemaakt, dat is ook wel goedkoop zeg!
Ja wij wilden eerst ook onna-onna doen, maar aangezien ik al een paar keer gebeld had en ook een bel mij terug had aangevraagd en nog steeds niet gebeld ben, had ik geen verzekering meer bij hun aangevraagd. Toen nog een tijdje aan het zoeken geweest en kwam ik een nog goedkopere tegen haha. Enu bij onna- onna had ik +- 65 euro moeten betalen voor een all risk verzekering met inzittenden etc. dus ben ik nu 25 euro goedkoper uit.