Ik ga er gewoon eens eentje testen.... Ik heb zojuist (aan de hand van de reviews) de "SKIN79 The Oriental Gold BB Cream Plus" besteld. Kostte me trouwens maar 6,61 inclusief verzenden linkje: SKIN79 The Oriental Gold BB Cream Plus 40g_Tube Type | eBay
Whitening is het omgekeerde van bruin zonder zon (wat hier steeds vaker in bijvoorbeeld Dove zit). Voordeel van whitening is wel dat je pigmentvlekjes en sproetjes er ook minder van kunnen worden. Maar het is wel uitkijken dat de ondertoon niet te grijzig is, anders lijk je op zo'n niet-bewegende acteur in CSI. NB als mensen echt willen kan ik volgende maand wel wat BB meenemen naar Nederland, PB als je belangstelling hebt.
Ts, ik heb de bb die jij hebt besteld al een maand of drie in huis. Ben op zich wel tevreden (zuinig in gebruik!), maar is voor mijn huidje tóch te licht. Alleen midden in de winter wat beter geschikt. En ik heb een vrij 'jonge' huid (lees t-zone vettig), en daar gaat het helaas toch glimmen.... Tja, toch niet precies wat ik er van had gehoopt... Jammer. Hoop dat het jou beter bevalt!