Welke baan heb jij in de zorg

Discussie in 'De lounge' gestart door Emsy, 9 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ook sinds vorige week. En ik ben gewend om drie vaste dagen te werken. Hele overgang dus, maar zo ideaal!

Emsy vindt dit leuk.
  2. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ja bij ons op de afdeling worden er nu ook 3 opgeleid voor PA, 1 is er net klaar. Lijkt me erg leuk maar wel een zware opleiding van 2 jaar en 36 uur werken + opleiding. Dat zie ik nu echt niet zitten.

3. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ik werk als doktersassistente in een zelfstandig behandelcentrum voor dermatologische/flebologische aandoeningen.

Emsy vindt dit leuk.
  4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik werk als cognitief gedragstherapeutsich werker in de verslavingszorg (GGZ). Ik werk zelf op de polikliniek (curatieve verslavingszorg). Ook wij hebben veel vacatures voor verpleegkundigen, je kan werkelijk overal aan de slag.

Emsy vindt dit leuk.
  5. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik werk bij een instelling voor gehandicapten. Zelf werk ik op dagcentra en woning voor clienten laag niveau met moeilijk verstaanbaar gedrag. Vind het super werk! Werk groot en deels overdag, een enkele keer late dienst en 1 a 2 weekenden in de maand.
    Werk ook vrij regelmatig door de weeks wat erg prettig is voor opvang.

We springen om mensen!!!

6. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik zit hier ook over na te denken ..
    om te laten scholen naar helpende..

7. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik werk op de holding/recovery van een operatie complex. Ik ben ic verpleegkundige, maar de de onregelmatigheid viel me steeds zwaarder.
    Heb nu diensten tussen 0730 en 1900, werk 3 vaste dagen en af en toe 1 dag in het weekend (1x in de 6wkn)
    Het bevalt mij en thuis prima zo! Zou ook niet meer willen veranderen.

8. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik vind het flexen als helpende echt ideaal. Ik wil geen verantwoordelijke diensten, dus ik blijf voorlopig helpende zolang het kan.
    Heb altijd nog wat aan mijn dag. De kinderen hoeven niet naar de opvang.
    Kan zelf kiezen wanneer ik werk, de feestdagen als ik wil vrij. Prima zo.

9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Medewerker onbegrepen gedrag op een psychiatrische afdeling. En ik heb de mazzel dat ik 'regelmatig' werk. Dat was mijn eis toen ik er solliciteerde, en met heel veel geluk hebben ze erin toegestemd. Ik werk 1 vaste middag/avond, 1 dagdienst tot 14.00 uur, zodat ik zelf de kinderen van school kan halen, en dan om het weekend 2 vroege diensten. Die verschillen wel, soms tot 11.30, soms tot 14.00 of 16.00 uur, maar op zich maakt dat me niks uit. Ik kan er gewoon op rekenen dat het standaard om de week is, waardoor ook dat wel regelmaat geeft.

Deel Deze Pagina