welke baan heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evi21, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaw

    ilonaw Actief lid

    6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Ik werk bij het kruidvat 16 uur.Maar nu heb ik verlof.
     
  2. Meetie

    Meetie Fanatiek lid

    Huismama!
    En ik snap nu waarom er altijd werd gezegd dat dit een 24/7-baan is. Ik denk dat een fulltimejob makkelijker is :p
    Maar hiernaast ben ik bezig met een thuisstudie Sportmassage. Ik hoop hierna door te leren tot therapeut.
     
  3. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Part time Web developer en full time mama :)
     
  4. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb een nieuwe baan en begin maandag maar deed het werk voorheen bij een andere firma.

    Ik ben boekhoudster en ga werken bij een bedrijf dat ziekenhuisbedden, brancards, verlosbedden en kinderziekenhuis bedden verkoopt aan de zorginstellingen.

    De bedden waar ik dus pas zelf nog in heb gelegen :)
    Hoe ironisch :D
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik ben jurist, werk voor de geschillencommissie zorgverzekeringen.
     
  6. Meetie

    Meetie Fanatiek lid

    Ik zie dat de meesten van jullie toch best tijdrovende banen hebben. Brengen jullie allemaal je pasgeboren baby naar de opvang?
     
  7. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik stop met werken als de baby er is.
     
  8. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0

    Ik ga voorlopig maar 2 dagen werken en dan gaat Isa naar mijn moeder toe, die staat te trappelen om met haar te gaan wandelen.
     
  9. Meetie

    Meetie Fanatiek lid

    Ik ben ook gestopt en volg nu dus een thuisstudie zodat ik zelf bij me kleintje kan zijn!

    Pas vanaf wanneer de kleine naar de peuterzaal gaat, wil ik weer beginnen met werken en/of het volgen van een vervolgstudie aan een instelling
    -----
    Dat vind ik inderdaad een leuke oplossing ja :) Dat vind je moeder vast ook erg leuk!

    Mijn familie woont helaas een aantal plaatsen verderop, dus ik ken mijn kleine niet 'eventjes' afzetten.
     
  10. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Slim dat je je tijd voor studie gebruikt... ga ik misschien ook 's avonds weer doen, als ik er zin in krijg :)

    En ja mijn moeder vind het helemaal geweldig, ze is vorig jaar 100% afgekeurd en kan (en mag) niet meer gaan werken omdat haar rug is vastgezet. Dit is voor haar dus een mooi nieuw tijd verdrijf, en het helpt ons natuurlijk ook, al had ik geen enkel probleem gehad bij een goed kdv.
     
  11. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja, als ik na de bevalling weer ga werken gaan ze 4 dagen p/w naar de gastouder.
     
  12. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    ik ben juf en thijs gaat naar de opa's en oma's !

    groetjes,
    Nikki f
     

Deel Deze Pagina