Ik werk 18 uur op een babygroep met kindjes van ongeveer 10 weken tot 2 jaar..Tja wat daar leuk aan is.....*smelt*....Na het verlof van Rens ga ik 2008 weer 27 uur werken
Wat leuk zeg! (sorry, lichte voorkeur voor alles dat met autisme te maken heeft ). En trouwens veel succes met testen!
werk nu niet maar over een maandje wil ik gastouder worden. met kinderen tussen de 0 en 2 jaar oud dan.
Ik ben intercedent bij een uitzendbureau (fulltime) en ga naar m'n zwangerschapsverlof ook weer fulltime aan de slag.
ik ben verzorgende IG en werk in een verpleeghuis op een gesloten afdeling met dementerende. Ik werk nu nog 24 uur en per 1 augustus ga ik 15 uur werken. de voordelen van mijn werk vind ik, je helpt mensen die het zelf niet meer kunnen en het is gewoon heel dankbaar. de wisselende diensten zijn heel fijn want je hoeft niet altijd zo vroeg uit bed de nadelen zijn wel dat het behoorlijk zwaar is en at je weekenden werkt (al vind ik dat geen probleem en zelfs heel fijn)
Ik ben Longfunctie-laborant. Erg leuk werk . Nadelen: sommige patiënten denken dat het nodig is om mij te laten zien wat ze net uit hun keel opschraapten, en denken dan ook nog eens dat ik hun zakdoekje misschien wel voor ze wil weggooien... (waar datgene nog in drijft ale: )
Ik werk 4 dagen als docente Engels op een middelbare school. Erg leuk, maar je neemt altijd wel veel werk mee naar huis. Iedereen om me heen roept altijd dat het zo heerlijk is, 12 weken vakantie per jaar, maar je zit daarvan 6 weken na te kijken en voor te bereiden én je werkt in de schoolweken eigenlijk ook bijna altijd nog wel een volle dag (of alle avonden) thuis, dus je 'verdient' zo eigenlijk die extra vrije weken. (Sorry, kan me er altijd erg aan ergeren als mensen denken dat je als docent alleen maar vakantie hebt!)
ik werk parttime in een T-Mobile Shop. ik heb 24 uur verdeeld over 4 dagen, maar na mijn vakantie krijg ik mijn uren verdeeld over 5 dagen, omdat ik niet meer lang kan staan. Ik vind het er helemaal top. het betaald goed, de secundaire arbeidsvoorwaarde zijn heel goed en de manier waarop ze met personeel omgaan is fantastisch. alles is bespreekbaar en er wordt altijd aan en om je gedacht.
niks om voor te schamen hoor! kan vermoeiender zijn dan werken! ken je dat stripje van jan, jans en de kinderen? zij moet haar nieuwe paspoort ophalen en er wordt gevraagd naar haar beroep. somt ze op: schilder, behanger, schoonmaakster, kinderoppas, wasvrouw, loodgieter...... zegt die man achter de balie schampend: huisvrouw dus. maar huisvrouwen zijn vaak wel multiskilled hoor! haha ik heb nu 2 weken vakantie en heb het tig keer drukker dan wanneer ik werk
Ik werk als verpleegkundige in de ouderenpsychiatrie. Erg uitdagend, leuk, en afwisselend werk! Ik werk op een open afdeling dus veel zelfstandigheid...
Ik werk als verpleegkundige in een academisch ziekenhuis op de afdeling vaatchirurgie en traumatologie!