Welke baan hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door cindy75, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow wat leuk! En apart. Inderdaad nog nooit gezien...
    Misschien dan een hele blonde vraag van mij, maar wat te(e)len jullie?

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hahah zulke reacties krijgen we heel vaak!
    Mijn gyn. vroeg zelfs of we echt op een boerderij wonen!

Mijn man neem het bedrijf over van zijn vader. Mijn schoonvader is ermee begonnen eind jaren 70. Nu is het heel erg groot en uitgebreid naar Frankrijk en Spanje!

We telen oa tulpen (Hoe bedoel je geintegreerd), bloemen, paprika, tomaten, peterselie en selderij. Verder hebben we een eigen groente/fruitkraam/winkel!

3. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Ik ben wijkverpleegkundige.

Ik ben eindverantwoordelijk voor de zorg in mijn team. Heel afwisselend! Zowel verplegend bezig richting mijn clienten, maar ook coordinerend in het team. En veel begeleidend naar collega's en stagiaires. Ik zit veel in inovatieve projecten. Vind het belangrijk en heel leuk om nieuwe dingen te bedenken. Het geeft echt een kick al je dat later in de praktijk tegenkomt!
    Ik werk 36 uur en dat is soms wel vermoeiend, omdat het werk zoveel energie van je vraagt. Toch zou ik het niet willen missen

gr Alies

4. Niet meer actief

Ik ga vanaf 16 aug voor 20 uur per week aan de slag als administratief medewerkster bij een uitgeverij, niets byzonders......

5. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    Ben nu druk opzoek naar een baan.

en robyn mooie naam heeft je zoontje.
    zo heet de mijne ook ahahaha

jennefer

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik werk 15 tot 30 uur in de week in de thuiszorg als verzorgende :D

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik werk sinds een maand als Directie Secretaresse bij een bagger en offshore bedrijf. ik werk hier 4 dagen ben maandags vrij. als de kleine er zal zijn zou hij of zij dus 3 dagen bij de opvang zijn. mijn vriend is straks ook hopelijk vrijdag vrij.

ik vind het erg leuk werk, lekker op mezelf of met andere dat ligt er aan. er is alleen net een collegaatje ontslagen (eigen schuld) een met vakantie en de laatste werkt straks nog maar 1 dag. wordt druk dus.

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik werk nu 7 jaar op kantoor als verkoper/administratief/klantenservice... heel afwisselend dus.

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik ben contractafwikkellaar bij een multinational. Vroeger werkte ik full time, nu werk ik 4 dagen sinds mijn verlof voorbij is. Ik vind het fijn werk maar blijf kijken naar andere opties, je weet maar nooit.

Deel Deze Pagina