Vaderdag-ideeen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Heeft er iemand nog een orgineel idee voor vaderdag? Vind het best lastig om iets te maken met onze dochter, aangezien ze nog geen 10 maanden oud is.
    Wat gaan jullie doen/maken?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hihihi, ik ga denk ik alleen een voetafdrukje maken, aangezien ze er nog wel heel klein voor is. Maar wat we vorig jaar hebben gemaakt op het kdv was een kleding hanger met verf bekliederen, voor een overhemd. Kan jouw kindje ook wel, met een hoop hulp. Met vingerverf en een verfschort voor en dan een beetje de gang laten gaan. Wel even fixeren met bijv. haarlak, anders blijft het afgeven. Of anders handafdrukjes maken? Ziet er al zo schattig uit. Een mok beschilderen is ook erg leuk, kan je bij de hema geloof ik een kant en klaar pakketje van halen.

Succes!

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Tsja, zo loop ik ook al een paar dagen na te denken...
    Wil m'n vriend ook verrassen met iets, maar met wat...

Heb echt even geen inspiratie :(

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée gaat een canvas doek schilderen met in het midden een foto van hun samen

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik heb vorig jaar bij vistaprint een mooie sleutelhanger laten maken met foto en dr naam en geboortedatum, voor aan papa's autosleutels.

6. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Laat ik nou net vanmiddag een sleutelhanger met foto besteld hebben :) Niet bij vistaprint, maar op een andere site...

Deel Deze Pagina