Mee eens, niet alle winkels hebben leuke jongens babykleding of het is enorm babyachtig al kan ik nog steeds genoeg kopen hoor! Hihi Just Small is trouwens ook erg leuk voor kleine stoere schattige knulletjes en niet duur! Zie trouwens al leuke kamertjes en kleertjes langs komen.
Ja klopt overak heb je meer dingen voor meiden. Ik heb echt van alles wat. Prenatal,feetje,bfc,hema,zeeman,just small,ter stal,z8 en mexx dus van alles en nog wat.
Nou idd het is vaak te babyachtig en voor meiden is het dan weer wel leuk met stippen of bloemen. Zag laatst bij de zeeman onwijs leuke meisjes boxpakjes en voor de jongens was het groen met een kikker erop of blauw met een hele grote beer erop. Was gewoon een plaatje wat erop genaaid was dus ook niet zo comfortabel voor een kindje.
Leuk een jongens topic na een meisje verwachten wij nu een jongen..helemaal leuk. Ik heb nog niets om te laten zien aangezien ik nog niets heb gekocht.
wat een leuke spullen ! Sinds donderdag weten we dat wij er een zoontje bij krijgen, ik moest even omschakelen maar we hebben wat geshopt haha nog wel beetje groot (maat 68). Hele omslag van altijd knal roze naar deze kleertjes kijken haha.
Ik verwacht ook een jongen! Ik heb rompertjes van tumble 'n dry, baby all stars, Tommy en GAP. Ik vond z8 echt een super tip! Zie graag meer voorbij komen!! Kamertje doen we wit/grijs, maar ik ben nog niet zo ver dus wachten we nog mee
Dee-tje dat shirtje met het appeltje is van Z8 maar wel een oude collectie. Heb veel van een vriendin gehad uit vorige collecties. Na lang twijfelen hebben we toch een koeka voetenzak gehad.
Waar ik me wel in vergist heb zijn boxspeeltjes, mobiel enz heb alles wit en grijs kleur. Ziet er erg leuk uit maar ons zoontje vind er niks aan Nu heb ik maar nieuwe speeltjes enz gehaald met kleur.
Heb nog een tip op v&d.nl kan je gratis een VIP kaart aanvragen waardoor je best vaak extra kortingen ontvangt.
duur he, maar ik heb hem ook aangeschaft! wel degene voor de buggy, en niet voor de maxi, want las hier dat die van de buggy ook gewoon in de maxi past en dan kun je er wat langer mee
qua kleding heb ik voor maat 50/56 heel veel noppies, feetje en dirkje en Z8 ik vind de H&M babycollectie niet zo denderend deze x ... (behalve 1 heeeeeeeeeeeeeel leuk vestje)
Vind je het niet eng? Je bent nog (maar) 14 weken ze kunnen er naast zitten he. Wil je niet onzeker maken. Maar hier in me omgeving meegemaakt
Die van koeka vind ik ook super maar heb nu de wikkel deken van snooze baby gekregen van mijn moeder. Die is ook zo lekker zacht.