Superleuke dingen zie ik weer voorbij komen! Dat grijze boxpakje van Sweet Petit wilde ik ook bestellen, maar was laatst online uitverkocht bij Prenatal en hing hier ook niet meer in de winkel helaas. Lilaa, dat lichtblauwe shirtje met de grijze ster van Noppies heeft Sven ook, was onderdeel van z'n eerste setje MommyChar, leuk eerste setje! JMay, zo leuk! Wij hebben thema donkerblauw met sterren in de kamer van Sven. Waar heb je de spulletjes vandaan?
Little Dutch heeft volgens mij een lijn met wit en donkerblauwe sterren. Ik heb gekozen voor de lijn van Little Dutch mixed stars.
Dekentje was laatst in de aanbieding bij de Xenos ! En het berenpak had ik gekregen .. Ik ben gek op sterren en deze kleurtjes haha
Dit boxpakje wilde ik als 1e pakje met de bijpassende slofjes. Helaas al uitverkocht in de kleinste maatjes toen ik het wou kopen. Ik heb de site al een paar keer gecheckt, helaas niet aangevuld.
Dank voor de tips! Little Dutch heeft inderdaad producten met sterretjes, we hebben daar de lakentjes van Stom he, dat ze die boxpakjes van Sweet Petit niet meer hebben, ik wil em ook zo graag! Maar dat blauwe boxpakje van Feetje is ook leuk zeg!
Het Sweet Petit boxpakje zag ik laatst in de grote prenatal in Zaandam nog wel in grotere maatjes. Ik al hoopvol zoeken naar de kleinste maatjes maar hing er niet. Voor meisjes hingen er nog wel een paar kleinere, maar daar heb ik niks aan haha. Ik wil graag spulletjes van Koeka aanschaffen, maar wat duur allemaal zeg. Heb de Koeka wikkelcape die ook in de Maxi Cosi kan. Twijfel nu of ik de slaapzak nog aan zal schaffen. Of het echt nodig is? Ons kindje komt, als het goed is, rond 16 januari. Wel koud dan. Denk niet dat de wikkelcape dan warm genoeg is?
Ik heb de voetenzak besteld van koeka en ben in februari uitgerekend ik verwacht hem toch wel tot maart april te kunnen gebruiken nog en dan weer in oktober. Vooral sochtends als ik mn andere kindjes naar school moet brengen kan het nog fris zijn en je kunt hem na een tijd ook een stuk open ritsen. Wikkelcape alleen is wel koud ja.
@Envy; ik heb dit topic even doorgebladerd en zie dat jij dezelfde Joolz kinderwagen hebt en in de bak Koeka wiegdekentje hebt liggen. Nu vraag ik mij af of je aan het dekentje alleen voldoende hebt omdat er al een omslag om het dekentje zit. Of moet er wel een lakentje onder? Ik was laatst de kinderwagen aan het opmaken, maar was een heel geprop. Alles leek te groot. Wil nog een wiegdekentje bijkopen en denk ook aan Koeka.
Ja idd, ik denk ook wel dat ik veel gebruik ga maken van de voetenzak dus dan is het geen weggegooid geld. Aiiii ik wil nog een koeka wieg en ledikant deken, maxi cosi hoes en voetenzak. Ka-ching!
Wij hebben ook de koeka voetenzak maar gebruiken de maxicosi nooit op de kinderwagen. Doen de voetenzak in de kinderwagen ligt ook heerlijk warm. Heb er ook 1 voor de buggy. Wat je ook kan doen is de buggy variant bestellen want die kan ook in de maxicosi maar dan vouw je het bij de voeten om.